Are You ready?


Wraz z nadejściem września wielu z nas coś sobie postanowiło. Początek nowego roku szkolnego jest przez wielu uważany za kolejny 'idealny' czas na zmiany. Głównie większość ma na myśli oceny - nie byle jakie, a najlepsze! Ważne jest to również i dla mnie. Ale czy pomijając ciągłą gonitwę z czasem, jesteś gotowy zadbać równocześnie o siebie, swoje ciało i samopoczucie? Jeśli tak - zabieram Cię w podróż po świecie zdrowego odżywiania! Od początku tego tygodnia stosuję spersonalizowaną dietę na utrzymanie wagi jedząc zarówno zdrowo, jak i smacznie! Zapraszam więc i Ciebie - razem odstawiamy słodycze i tłuste potrawy, a dążymy ku poprawie naszych nawyków żywieniowych. :)
Zaczynamy!
Dzięki stronie jestemfit.pl w pełni zmotywowałam się do zdrowego stylu życia. Co prawda, wcześniej już przykuwałam wagę do odpowiedniego wyglądu i odżywiania, a jednak teraz w całości się dostosowuję i jeśli wpadnę na jakiś nowy pomysł - dopiero wtedy modyfikuję swój jadłospis.
Każdy ma inną budowę ciała, zapotrzebowanie energetyczne, alergie. Dlatego uniwersalnej diety tak naprawdę nie ma. Korzystając z usług strony wypełniamy specjalną ankietę, gdzie podajemy prawdziwe informacje o swoim stylu życia, tak, by dietetyk mógł nam ułożyć i rozpisać odpowiednią dietę. Na początku wybieramy pakiet i swój cel. Następnie wypełniamy ankietę.
Fajne jest tu to, że praktycznie o wszystkim decydujemy sami - godziny jedzenia, ilość i formę posiłków, składników. Ułożenie diety zajmuje do 3 dni, potem dostajemy gotowy plan, a w razie jakichkolwiek pytań mamy możliwość szybkiego kontaktu ze specjalistą.


Mój jadłospis na pierwszy tydzień. :)
Przykładowe śniadanie.
Jak widzicie wszystko jest dużo ułatwione poprzez podanie nie tylko gramatury, ale też kaloryczności oraz dodatkowych informacji o posiłku. Dużo łatwiej jest się do czegoś stosować, gdy wszystko jest tak super rozpisane. Klikając 'lista zakupów' wyświetlają nam się potrzebne produkty na cały tydzień, co jest naprawdę bardzo pomocne. Dość gadania, więcej działania! Czekam teraz na efekty.
A Wy? Jesteście gotowi!? :D

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Masz cudowną urodę <3
    Mi niestety w ciągu roku ciągle brakuje czas na ćwiczenia

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jadłospis!! mega chudzinką jesteś!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądałam kilka razy tą stronkę. :) Co do diety i ćwiczeń niestety nie należe do osób, które są dosyć zmotywowane do wysiłku :P

    Masz cudną figure

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny i pomocny post, już weszłam na tą stronę bo jest na prawde zachęcająca :D
    obserwujemy?

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uratowałas mi życie! Wlasnie zamierzam cos ze soba zrobić i szukałam takiego postu gdzie wszystko jest tak rozpisane :)!

    Zapraszam na moj blog, będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki w nowym poście :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes cudowna, tez uwielbiam motywowac ludzi, mozemy to robic razem haha <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To powodzenia!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez musze się zmotywować

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! chętnie bym skorzystała z takiej diety ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis :). Sama chcę coś zmienić w swoim sposobie życia m.in. właśnie zdrowiej się odżywiać :). Zaraz zajrzę na tę stronkę.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja prowadzę zdrowy styl życia już ponad dwa lata i naprawdę jest to jedna z moich największych pasji! Od września podjęłam kolejne wyzwanie, bo co jakiś czas próbuję właśnie czegoś nowego, co dotyczy zdrowego odżywiania i zaczęłam zwracać większą uwagę na makroskładniki ;) Powodzenia dla Ciebie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo ale fajna stronka. Muszę powiedzieć o niej mojej mamie, bo też jest od niedawna na diecie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa, ja aktualnie jednak zanim zacznę ćwiczyć, muszę przyzwyczaić się do szkolnego trybu :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko mnie nie zabij po tym treningu XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczę już od jakiegoś czasu, więc jestem z tobą :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam o istnieniu takiej stronki, ale chętnie stworzę swój jadłospis :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym z moich postanowień na ten rok szkolny jest również dbanie o siebie, a to najważniejsze!
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od tego roku również od siebie dbam. Zaczynam od zdrowych śniadań :D

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :D

    http://fashionbytini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również postanowiłam zacząć zmienić coś z sobą od września :D
    powodzenia :*

    miło będzie jak wpadniesz >>>> mvrysiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączyłabym się, ale ja już dłuższy prowadzę taki zdrowy tryb życia. Oczywiście powodzenia dla tych, którzy zaczynają i oczywiście wytrzymałości ! :)
    Obserwacja za obserwację? Pozdrawiam :)))
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super wpis :) powodzenia i wytrwałości w postanowieniach, ja już od dawna ćwicze i staram się trzymać diete, efekty oczywiście motywują jeszcze bardziej, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie tez postanowiłam w końcu prowadzić zdrowy tryb życia :) Na siłownię już chodzę dłuższy czas więc w końcu postanowiłam zadbać o swoją dietę :)
    Strona jest naprawdę świetna :)
    mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. ......chyba nigdy nie przekonam się do zdrowego trybu życia. XD

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  26. prowadzę zdrowy styl życia już jakiś czas i muszę przyznać, że czuję się z tym o niebo lepiej ;* życzę Ci wytrwałości ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie wyobrażam sobie zupełnego odstawienia słodyczy czy innych 'bomb kalorycznych', dlatego podziwiam każdego, kto umie się podporządkować wyznaczonemu jadłospisowi! Masz super figurkę :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Podejmuję razem z tobą wyzwanie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobre ułatwienie, czasami już sama nie mam siły układać wszystkiego ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top