I am rich, famous and beautiful!

Jestem damą: dumną, niezależną, zjawiskowo piękną i, co najważniejsze, bogatą. Mogę mieć co chcę; robić to, na co mam ochotę. Okazujcie mi należyty szacunek. Spełniajcie moje rozkazy. Stawiacie się? Po co? Jestem lepsza, sprytniejsza, piękniejsza. Zawsze będę nad wami górą, nie macie co się produkować. Nie osiągniecie mojej perfekcji, nie macie nawet co próbować...
Bo ja mogę kupić wszystko. Wy? raczej niewiele.

Zachowanie oburzające, niegodne i prymitywne, a jednocześnie tak powszechne, choć dobrze czasem ukrywane. Jak można mieć tak zamknięte oczy? Od kiedy to bardziej warte są rzeczy i wygląd od tego co mamy w środku? Dlaczego tak bardzo lubimy chwalić się tym, co posiadamy. Wyzywać innych, bo mają od nas mniej? Na tyle teraz nas stać? Żałosne. Nie potrzeba tu przykładów, bo widać je na co dzień. Tak naprawdę z takim zachowaniem mijamy się na każdym kroku. Teraz jest to wyścig, kto ile zdobędzie i za jaką cenę. Mieć, wyglądać, być. Można wszystko ze sobą pogodzić, wystarczy tylko chcieć. Nie dać się omamić i zachować się fair.
Widzicie u mnie najnowszy model Iphona? Milion par butów Nike? Zegarek Wellingtona czy torbę od Michaela Korsa? Nie. Czy codziennie wyglądam tak, jak kobiety na okładkach modnych magazynów, spędzając pół dnia robiąc makijaż? Nie. Bo nie jestem taka. Drogie rzeczy nie są dla mnie chlebem powszednim, ale, co ważne, nie są także niezbędne. Nie potrzebuję nie wiadomo jak cennych rzeczy, by poczuć się kimś z wyższej półki. Bo w końcu: czy to właśnie te przedmioty mają wyznaczać mnie, moją duszę, myśli - moją osobowość? Dbając o to, kim się jest, nie ma potrzeby dowartościowywania się dobrami materialnymi.
Nie dajcie się w to wciągnąć, błagam.

Zastanówmy się kim jesteśmy, nie ile mamy.
sukienka - Camaieu // naszyjnik i kolczyki - KLIK // bransoletka - KLIK

CONVERSATION

76 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i mądry post + ładne zdjęcia:)

    http://diarygirla.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety coraz więcej osób kieruje się rzeczami materialnymi a przecież to nie one świadczą o człowieku. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze i prawdziwie napisany post!
    Też jestem zdania, że nie zauważamy już w ludziach najważniejszych wartości. A nawet jak zauważamy to zdecydowanie za póżno. bo przecież nie rzuca nam się w oczy, że ktoś jest miły, pomocny i niesamowicie pozytywny. Rzuca nam się w oczy torebka Michela Korsa i Iphone 6+

    Zapraszam do siebie -> http://book-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiąc szczerze zakochałam się w zdjęciach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, ale uśmiechaj się częściej ;D Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety większość ludzi patrzy na te wszystkie materialne rzeczy...
    Mądry post :)

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że teraz ludziom zależy głownie na drogich rzeczach... Powinnismy się skupić na swoich charakterach, a nie dobrach materialnych.
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post, naprawdę czasem warto się głębiej zastanowić co w życiu jest ważne, bo myślę, że priorytet stanowi to, jacy jesteśmy, a nie co posiadamy.

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale teraz większość ludzi patrzy na materialne rzeczy... :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że takie szpanowanie np. drogimi rzeczami może wynikać z tego, że ktoś czuje się niedowartościowany. Takich osób jest bardzo dużo i nawet ci , którzy nie mają czym szpanować, udają że mają dużo kasy :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat nad którym można gadać i gadać a nigdy się nie skończy... niestety. Takie prymitywne zachowanie jest chyba chorobą XXI wieku i szkoda, że tak mała garstka osób to widzi. Bardzo dobry post ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądry post :). W dzisiejszych czasach bardzo dużo osób na pierwsze miejsce stawia drogie rzeczy, pieniądze zapominając, że są ważniejsze rzeczy, np. zdrowie, rodzina. Denerwuje mnie zachowanie tych, którzy myślą, że jak nie masz oryginalnych rzeczy to jesteś nikim. Niestety takich ludzi jest coraz więcej :(.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również nie rozumiem czemu ludzie się tak zachowuję, czemu się tak zmieniają.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze napisane, zgadzam się z tobą w 100% większość ludzi lubi się teraz chwalić. Wydaje mi się jednak że to wszystko przez to w jakich czasach żyjemy, 21 wiek, zauważyłam na instagramie że jak ktos cos sobie nowego kupi to od razu wstawia tego zdjęcie no bo przecież wszyscy musza to zobaczyc. Ja mam oni nie mają niech popatrza, niech mi zazdroszczą. Jest to bardzo smutne no ale wydaje mi się że będzie z tym jeszcze gorzej niż lepiej :/ Ehh jak ja bym bardzo chciała się cofnąć do innych czasów :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja, pieniądze nie są w życiu najważniejsze...
    Pozdrawiam, BlogerKAsia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. Znam wiele takich osób.
    Świetnie wyglądasz :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta niesamowita zachłanność w ludziach :/

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie cierpię materialistów. Teraz właśnie slucham o to kto co kupuję na studniówkę i dziwie się tylko, że mi głowa nie pęka od tych przechwałek/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz 16 lat? Wyglądasz na starszą. 20? Jesteś bardzo fotogeniczna. Zainspirowałaś mnie i myślę, że to nie były ostatnie odwiedziny. Zaobserwowałam, aby nie przegapić kolejnych postów. :)
    Pozdrawiam, Alicja xxxx
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry tekst i bardzo prawdziwy. Jest wiele ludzi prosto nazywając snobów dla których marka jest najważniejsza. Nie wolno także każdego osobnika, który ma zegarek DW (np ja, bo właśnie go kupiłam) wrzucać do jednego worka. Jestem człowiekiem bardzo wrażaliwym na ludzką krzywdę, a także kocham pomagać i myślę, że jestem skromna. Zegarka nie kupiłabym gdyby nie zbliżajce się 18 urodzny, rodzina z dalszych krańców polski czy nawet z zagranicy, wysyła już pieniądze, bo co można dać, żeby trafić z prezentem. Jeśli ktoś gorliwie zbiera na wymarzone rzeczy to nie jest złe, ale trzeba być przy tym dobrym człowiekiem.
    Tak jak mówiłam, bardzo dobry post. Jesteś przepiękna! Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy i taki prawdziwy post :)
    Na pewno zaobserwuję bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednak rzeczy materialne to nie wszystko!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mądrze napisane ! :)) Śliczne zdjęcia, wyglądasz na nich na nieco starszą nawet :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i wartościowy post. Niestety nie wszyscy tak myślą.

    http://birthoffashion883.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Święte słowa, niestety, ludziom, którzy się tak zachowują ciężko jest zrozumieć co robią "nie tak"...
    Piękne zdjęcia :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się! Ostatnio miałam nawet taki przypadek, ze dziewczynki, które mogły mieć góra 10 lat chwaliły mi się, że mają iPhony, a potem się wykrzywiały, wystawiały języki itp. Naprawdę, po tym zdarzenia ja już nie wiem jak można tak rozpieszczać dzieci...

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Więcej uśmiechu na zdjęciach! :) A post, bardzo mądrze napisany. Ludzie często oceniają kogoś po tym co posiada, a nie to co ma w sercu i jaki jest:) co jest bardzo smutne.

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Tobą, ocenianie innych na podstawie zawartości ich portfela jest okropne i po prostu niesprawiedliwe, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się. Można się czymś pochwalić jeżeli się na to zapracowało. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja znajoma z szkoły taka była, potrafiła kupić gitarę za 5000zł dla szpanu po czym odstawić ją po 2 miesiącach. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mądrze napisane. :) Na świecie jest wiele takich ludzi, niestety nie zmienimy ich. Możemy tylko zmienić siebie. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Post niby mądry, ale czy fakt, że posiadam torbę Korsa mnie definiuje? Nie sądzę. Ludzie lubią się otaczać ładnymi rzeczami, ja również, ale czy to od razu ozaznacza, że jestem materialistką? Nie sądzę. Nie możemy także ludzi definiować, bo ma i'phona, więc pewnie jest nadzianą lalunią ;)
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna notka, jakby miało o nas decydować to ile mamy par butów itp.. chore!
    Ślicznie wyglądasz<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Och, racja. Strasznie nie lubię tego typu ludzi... Jak można budować swój system wartości na drogich rzeczach? Jak można być tak krótkowzrocznym i widzieć tylko czubek własnego nosa? Nie rozumiem tego i chyba nigdy nie zrozumiem.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny i mądry post :D
    Świetny makijaż ^.^

    http://pink-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć :)
    Myślę, że jeżeli ktoś zdobywał wiedzę przez większość życia, następnie zdobędzie dobrze płatną pracę i będzie mógł pozwolić sobie na droższe rzeczy... Jednak wiem, co miałaś na myśli w tym poście. Patrząc na to w ten sposób - w pełni się z Tobą zgadzam :)
    Pozdrawiam,
    Claaudee
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow świetny post, świetne zdjęcia. Genialny blog!!! Obserwuje :)) I zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny design bloga, naprawdę zakochałam się hahaaha. Do tego jest śliczna. Co do posta - święte słowa! Teraz nie liczy się to jaka jesteś, a to co masz... Co z tego, że jesteś miła i uczciwa jak nie wyglądasz tak jak teraz większość nastolatków i nie masz na sobie nic firmowego..

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z tobą. Strasznie irytuje mnie takie zachowanie!
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety jest to coraz częściej rozpowszechniane :<
    Miłej niedzieli (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mądry wpis !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz prześliczne włosy! :)
    zapraszam do mnie coś innego ;)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie rozumiem ludzi, którzy tak traktują innych.. Teraz liczą się tylko pieniądze i to jak wyglądasz. Nie liczy się środek, to że ktoś jest miły czy pomocny.. Przykre.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  45. Stu procentowo zgadzam się z postem.W tym wieku,nikt nie zwraca uwagi na charakter człowieka a to on powinien być dla nas najważniejszy. http://efermoniczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgadzam się z Tobą w 100%, to ile mamy w kieszeni nie decyduje o tym ile mamy w sercu. Super post! Bardzo mądry i cudowne zdjęcia! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawie i mądrze piszesz! Świetny post♥

    Pozdrawiam
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wielka szkoda, że w życiu innych coraz częściej górują rzeczy materialne, a wyzywanie staje się hobbi.
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Dokładnie! Stan majątkowy nie powinien swiadczyć o tym, kim jestesmy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. jesteś bardzo fotogeniczna , śliczne zdjęcia
    pozdrawiam
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super portrety, takie fashion *-*
    Ahh, szpan, kasa... Witamy w XXI wieku :c

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie rzeczy materialne nie mają znaczenia tak samo jak ilość pieniędzy w portfelu. Świetnie napisany post i idealnie zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  53. Niektorzy tak sie niestety zachowuja... Nie zostaje nam nic innego jak byc soba i zyc szczesliwie i szczerze podczas gdy takie osoby beda mialy 'kupionych' znajomych, gore problemow i zmartwień. Pieknie wyszłaś na tych zdjeciach. Buziaki ;)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląd jest ważny, ale niestety wiele osób zapomina że nie najważniejszy. Większość potrzebuje osoby z którą może się pokazać - nie porozmawiać. Nie staramy się nawet poznać człowieka, bo skoro jest ładny i ma wysoki stan majątkowy to musi być super się z nim pokazać :>
    Świetnie napisany post i bardzo ładne zdjęcia! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : CHŁOPAK IDEALNY? W którym mowa o tym, czy istnieje chłopak idealny i jakie są jego cechy :>
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/…/01/chopak-idealny.html <<

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie napisane :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST - Overknee boots

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurczzę... Nie no masz racje jednak ja uważam że duża ilość butów nie decyduje o tym czy ktoś jest lepszy. No może się tak wydawać. Znam taką jedną miłą osóbkę która no można powiedzieć że jest bogata. Czasami się tym obnosi. I wszyscy jak to ludzie gadają że o rodzice jej kupili, rozpieszczona baba pewnie ma bogatego męża. Po dłuższej rozmowie dowiedziałem się że w dzieciństwie prawie nic nie miała... Ona postanowiła się wziąć w garść i działać. I to że ma teraz tyle ubrań jest zasługą jej ciężkiej pracy :) Poza tym jest świetną osobą
    Okropnie podobają mi się te zdjęcia świetna sukienka :)
    Pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pomyłka na początku zdania [ no masz racje ja TEŻ uważam ...] przepraszam

      Usuń
  57. Bardzo mądry post, w tym całym wyścigu po lepsze, droższe rzeczy, zapominamy o tym, że nie liczą się dobra materialne, a to co mamy w środku. Ja skupiam się na wnętrzu, nie potrzebuję drogich rzeczy, by tłum zagubionych w tym całym wyścigu ludzi, przyklejali się do mnie jak muchy na lep tylko ze względu na to, że mam coś drogiego, modnego i w tym momecnie porządanego, nie potrzebuję takich rzeczy, bardziej potrzebujemy przy sobie wartościowych ludzi.
    Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawy temat postu. Mądre słowa i przepiękne zdjęcia.

    http://domareamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialne zdjęcia! Świetnie piszesz!
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialne zdjęcia! Świetnie piszesz!
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia piękne! A co do postu to zgadzam się, niektórzy ludzie są tak zadufani w sobie bo się urodzili w bogatym domu że aż się zwymiotować chce... Nie wiem czy oglądałaś "Klub dla wybrańców" oryginalny tytuł
    "The Riot Club" tam ukazany jest szczyt absurdu myślenia bogatych, rozpieszczonych dzieci (bo jak dorośli to się oni nie zachowują.

    Zapraszam ponownie http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wygladasz świetnie , śliczny makijaż <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. notka meega, a zdjęcia to idealne dopełnienie! świetnie!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Czasem osoby bogatsze, są gorzej wychowane, od tych biedniejszych. Świetnie opisany post :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. sliczny kolor na paznokciach :)


    zapraszam, zaczynam - live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawy post a zdjęcie prześliczne :)
    Obserwuję i liczę na too samo <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. ładne zdjęcia :*

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Dokładnie. Nie można się dac w takie zachowanie wciągnąć :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  69. oczywiście masz racje, żyjemy teraz w wyjątkowo pustym społeczeństwie.
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. niesamowity post! naprawdę śietny :))

    zapraszam też do mnie: www.swiatinastolatka.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny pomysł na post, a te zdjecia :o *.*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny blog ! Obserwuje :) !!
    Liczę na rewanżyk :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. To o czym piszesz, znacznie bardziej widać u mnie w pracy. Na codzień mam do czynienia z ludźmi pracującymi fizycznie na produkcji. Powiem Ci - nigdy nie poznałam w żadnym korpo tak świetnych ludzi! Nie mają wiele. Zarabiają mało. Ale są cudowni! Ich historie, ich reakcje. W żadnym korpo nie widziałam tyle bezinteresownej pomocy i życzliwości co właśnie wśród ludzi którzy nie mają najnowszego iphona, torebki prady i butów od gucciego.

    OdpowiedzUsuń








  74. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top