♥ Outerwear ♥

Heej! :)

W ostatnim poście pisałam o współpracach. Ta notka będzie o jednej rzeczy, którą dostałam właśnie ze współpracy. Z mojego jak na razie ulubionego sklepu - sheinside!♥
Zamówiłam sobie taką o to kurtkę:


Chcecie zamówić? wejdźcie tu ---> KLIK

Paczka z kurtką doszła niesamowicie szybko, czekałam tylko ponad tydzień. Jakość bardzo dobra, jak każda rzecz z tego sklepu. 

Jest świetna! Nie tyle, że ładna, ale też praktyczna. Ma z przodu dwie duże kieszenie, w których można dużo zmieścić. Kurtka jest oryginalna z tego powodu, że są jej tak jakby dwie części. Na zdjęciu u góry widać, że wystaje coś szarego. To jest właśnie ta oddzielna część. Ja postanowiłam, że na zdjęcia ją zdejmę i założę sam wierzch kurtki. Jest idealna na chłodniejsze wieczory. 
 ♥ Naprawdę polecam!♥ 

Zostawię Was teraz z moimi zdjęciami :) Enjoy! ☀ 


Bluzka jest z croppa, legginsy- nie pamiętam, kupowałam w Anglii :)





Dzisiaj 5 lipiec czyli moje imieniny! ♥ 
Resztę dnia spędzę na dworze, do następnego posta! ;*











CONVERSATION

60 komentarze:

  1. super post :) mogłabyś pokazać zdjęcie w następnej notce jak kurtka wygląda z tą szarą podszewską?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego :) Fajna kurtka , miłego dnia !

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/07/internetowa-cyberprzemoc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ta kurteczka! :)
    piękna jesteś *.*
    u mnie nowy post, zapraszam ;>
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post. :)
    Would you like to follow each other? Just let us know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following us, and we follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kurteczka!
    Mam jednak do Ciebie pytanie. Ostatnio również dostałam rzecz z sheinside, lecz kompletnie nie wiem co teraz robić. Dodałam posta, napisałam im na wszystkie maile, że go dodałam, ale nic konkretnego mi nie odpisali, co mam teraz zrobić? Na jaki mail wysłać wiadomość? Na jaki
    Ty wysyłasz? Oni będą chcieli współpracować dalej? Proszę pomóż mi i odpisz na moje pytania na mail: ania1595@gmail.com

    Dziękuję i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz!! Właśnie mam zamawiać rzeczy z sheinside, i myślałam o tej kurtce, alee ta podszewka mnie zniechęcała.. teraz wiem ze można jej sie pozbyć ;) świetnie wyglądasz:) zapraszam na nowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wspaniała! Chyba sama się skuszę :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O! swietne,ze ta podszewke mozna sciagnac. Mam taka kurtke, kolor taki zielony, i ona tez ma taka podszewke czy taka a'la bluze ale tego sie nie da sciagnac, ogolnie ta moja kurtka nie jest fajna,wiec jej nie nosze,a za to ty masz przecudna to kurtke,zazdroszcze,swietnie na tobie lezy :)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/07/9-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabyś dodać post, jak wygląda ta szara część i cała kurtka?
    in-a-world-full-of-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kurteczka :> czyli już z nimi współpracujesz?
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to już moja druga paczka ze współpracy C:

      Usuń
  11. Świetna kurtka! Mam podobną, różni się jedyni tym, że ma jeszcze na sobie groszki-za to również nabyta w Sheinside ;)

    Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś kliknęła w banner CHOIES na moim blogu :)
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już ją zamówiłam, jednak osobiście czekam już 10 dni :)
    Śliczna jest!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to na Tobie wygląda o wiele ładniej niż na zdjęciu ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. alez piękna ta kurteczka! zakochałam się w niej <3
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do nas!
    Aurora, OFF
    ourfunfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdj.
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o jejuniu, prześwietna ta kurtka! Owocna współpraca haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka i pasuje do wszystkiego. Twoja propozycja do niej też ciekawa.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hej fajny post i super zdjęcia ! Może wpadniesz też do mnie? Mile widziane komentarze. Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym ! pieknaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeej, jaka ładna dziewczyna :3
    obserwuję i liczę na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurteczka :))
    claudieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kurtka jest prześliczna *.*

    Zapraszam do mnie <3
    ---> http://lisaandnel.blogspot.com/ <---

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kurtka. Wielki plus za to, że można ją podzielić na dwie części. Pamiętam, że znalazłam na sheinside coś, co chciałam kupić, ale kiedy poczytałam sobie w internecie o tym, jak długo idzie przesyłka, zrezygnowałam. W ogóle, nie jestem wielką fanką kupowania ubrań przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna kurtka! Uwielbiam scheinside, trzeba przyznać, że asortyment mają cudowny i w świetnych cenach.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna kurtka! Też bym taką z chęcią zamówiła <3 Uwielbiam ten sklep :)

    http://tajlla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna kurtka, wyglądasz w niej dziewczęco i skromnie :)
    Co do samych współprac, patrząc na to, że otrzymujesz ubrania, jest to korzystne. Bardzo fajny sposób na niemarnowanie pieniędzy, jak i również pomył na notki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze myślałam, że takie kurtki są razem i nie da się nic z nimi zrobić. :D
    Bardzo ładnie Ci w legginsach w krzyże, z tego co tu widać. (:
    http://strange-is-this-world.blogspot.com/ - zapraszam. c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje kilka dni temu rowniez do nich napisalam i wlasnie dodalam kolaze zapraszam http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kurtka!
    masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna kurtka i śliczne zdjęcia :) czy byłaby możliwość zrobienia szablonu dla mnie? szukam wszędzie pomocy, ale nadal nie umiem zrobić, a bardzo mi zależy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czadowa kurtka, też bym taką kupiła :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczna kurteczka , poklikane oge prosic o to samo w banerchoice i lovelywholesale bardzo m ipomozesz jesli to nie problem oczywiscie
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/nodu-pianusardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  32. mega podoba mi sie ta kurtka, jest świetna + naprawdę ciekawy blog, followuje :)
    http://strawberrylov.blogspot.com/ zapraszam do siebie, jak masz chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. boska kurtka - zamawiam :)
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba ją sobie zamówię, jest świetna! Właśnie takiej szukałam, dzięki hahaha :)
    Bardzo podoba mi się stylizacja! Pytanko: gdzie kupiłaś te okulary? Też mi się bardzo podobają ;)
    Pozdrawiam
    http://luve-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz komentarza zostawiam jeszcze obserwację :3

      Usuń
  35. kurtka wygląda bardzo fajnie na tobie! na zdjęciu ze sklepu nie wyglądała tak fajnie. moze sie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna kurtka! Ślicznie w niej wyglądasz. Masz przepiękne wlosy :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju, świetnie wyglądasz ;o <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta kurtka jest bardzo popularna, więkoszość blogerek je ma. ładnie wyszłaś :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ładna kurtka <3

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. też zamierzam zamówić tę kurtkę ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Spóźnione życzenia ale wszystkiego dobrego, też mam wtedy imieniny co ty ! :) super kurtka

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny i ciekawy blog :* . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? . Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ . Ja wybiorę 10 osób które otrzymają w zamian obserwacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurteczka boska, się w niej zakochałam <33
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale śliczna dziewczyna !!! <3
    A kurta , boska! ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurteczka piękna, pasuje do właścicielki :) ! zapraszam do mnie http://verquiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. prześliczne zdjęcia wgl ty jesteś sliczna ;c <3
    i idk przypominasz mi aktorke z M jak miłość na tych zdjęciach ahhah
    ( magdauke.blogspot.be/ )

    OdpowiedzUsuń
  47. jaka Ty jesteś piękna ! *_*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top