BULGARY

THIS PLACE LIVES AT NIGHT

Może już byliście, może się tam dopiero wybieracie, a może w ogóle nie mysleliście, by tam pojechać. Piękna plaża, przejrzysta woda, opalanie, pizza, arbuzy, wszędzie masa ludzi, kluby, baseny, hotele, wieczorne spotkania na plaży, noce spędzone na mieście, poznawanie dosłownie każdego, cudowne wspomnienia, zero spania, melanż non stop! O czym mowa? O Bułgarii!  


Chwaliłam się tym wyjazdem już nie wiem ile razy. Teraz, gdy jestem już w domu, ciągle wracam do tego, jak fajnie spędziłam tam 12 dni. Świetnie miejsce! Przyzwyczaiłam się tam do trybu nocnego, haha. Ojć, może zacznę od początku. :)

Kolonia trwała od 28 lipca do 8 sierpnia. Z dwoma przyjaciółkami wyjechałyśmy o 5:30 z Puław, a o 7 czekałyśmy już tylko na wejście do autokaru w Lublinie. Byłyśmy trochę spięte, bo okazało się, że nie mam karty kolonijnej, a jedna z przyjaciółek podbitej legitymacji.. Ale opiekunowie sprawdzali tylko paszporty lub dowody, więc jednak nie potrzebnie sie martwiłyśmy. Do Bułgarii mieliśmy dojechać przez Słowację, Węgry, Rumunię. Wszyscy byli nastawieni na męczącą i długą podróż. Zwłaszcza DŁUGĄ. Czemu to tak podkreślam? Dlatego, że przejeżdżając przez Węgry popsuł nam się autokar! Nie, to nie było to, czego się spodziewaliśmy. Tego akurat nie chcieliśmy! Wszyscy zaczęli się wkurzać, marudzić. Jakieś plusy nieplanowanego, dłuższego postoju na Węgrzech? Tylko to, że trochę lepiej się wszyscy poznaliśmy. Więc tę noc spędziliśmy w autokarze, na podłodze lub na dworze. Słabo się zaczęły te wakacje. Następnego dnia autokar został naprawiony, a my dalej ruszyliśmy w trasę. Niespodzianek tego typu już nie było, ale ominęło nas poolparty. :( Do hotelu Dana Palace dojechaliśmy dopiero o 5. Pierwsze wrażenia? Duży hotel, wygląda na czysty, dwie windy, basen. Nawet dobrze się zapowiadało, dopóki nie dali nam jedzenia do pokojów.. fuuuuuj. Jak można dawać takie coś.. jakieś stare, zimne frytki, coś w kształcie ślimaka, jakieś mięso, ogórki.. nieee, tego się po prostu nie dało zjeść. Wyglądało i smakowało obrzydliwie. Odpoczęliśmy trochę po tej długiej jeździe i przed południem poszliśmy na plażę. Śliczna! Opalanie i "pływanie" (nie, nie umiem pływać). Naprawdę tam się można wygrzać na słońcu, potem wbiec do chłodnej wody, idealnie. :) Wróciliśmy na obiad do hotelu, już jakaś lekka poprawa, można było wziąć pizzę. No, nawet dobra, przynajmniej lepsza od tego co jedliśmy w nocy. Arbuzy były pyszne! Po południu wróciliśmy na plażę i do kolacji już tam zostaliśmy. Wieczorem mogliśmy być krótko na mieście, bo to dopiero pierwszy dzień, a kierownik chciał jeszcze sprawdzić naszą punktualność, haha. Ale co? Od razu przypał. Pierwszego dnia. I to tak naprawdę za nic. Wróciłyśmy punktualnie na zbiórkę i poprosiłyśmy, żebyśmy mogły zostać jeszcze godzinę na dworze. Kierownik się zgodził i wszystko lajtowo. Wróciłyśmy o tej umówionej porze i co? Okazało się, że szuka nas cała kolonia.. Kierownik zapomniał, że nas wypuścił i myślał, że lekceważymy zbiórki. No ale jakoś wszystko mu wyjaśniłam i w końcu sobie przypomniał, haha jeeeju. Później wbijali do nas do pokoju ludzie z kolonii, czy już jesteśmy, dlaczego nas nie było i te sprawy. Już myśleli, że przez nas nikt nie będzie mógł wychodzić wieczorem na miasto. Taki tam pierwszy dzień, haha. Raz też ja sama spóźniłam się o półgodziny na "nocną" zbiórkę w hotelu i podobno opiekunki mnie szukały. Nawet nie wiedziały jak się nazywam ani jak wyglądam. Z tego akurat nic sobie nie zrobiłam, bo był to chyba przedostatni czy ostatni dzień, więc nic nie mogłyby mi już robić, w żaden sposób ukarać, haha. To tyle z moich wpadek. Ogólnie siedzieliśmy tylko w Złotych Piaskach. Jednego dnia odwiedziliśmy jeszcze Varnę, ale tak naprawdę nie było tam nic ciekawego oprócz centrum handlowego. W następnych dniach grafik już nam się powtarzał. 9:00 śniadanie, 9:30 zbiórka i omówienie grupowo kolejnych dni kolonii, 10:00 wyjście na plażę, 13:00 obiad, po obiedzie do zbiórki o 15 mieliśmy siestę (wolny czas, w którym najczęściej spaliśmy), potem na plażę lub na miasto, 18:00 kolacja i wieczór do omówienia z opiekunami. Wtedy szliśmy do klubów, na poolparty, albo po prostu mieliśmy czas wolny na mieście. Najchętniej szłam wtedy na plażę, tam właśnie poznawało się świetnych ludzi. Bułgaria w okresie wakacji jest pełna Polaków, nie było problemu ze znalezieniem towarzystwa. Poznałam tyle osób.. tyle wspaniałych osób, serio. Najgorsze, że nie dało się każdego zapamiętać, bo to naprawdę było za dużo. Raz pamiętam jak siedziałyśmy z koleżankami na plaży i podeszli do nas trzej chłopcy. Siedliśmy i gadaliśmy. Nagle z tych trzech chłopców zrobiło się pietnaście. Nie wiem jakim cudem tak szybko się koło nas pojawili, haha:) I tak było najczęściej codziennie. Wystarczyło do kogoś tylko podejść. Nie ma wstydzenia się czy coś. Po prostu się poznawało innych. Tak bardzo chcę do tego wrócić. Moje najlepsze wspomnienia to właśnie te chwile spędzone nocą na plaży. Co do klubów to byłam w Pr Club. Jak dla mnie było świetnie! To nic, że nie umiem tańczyć i tak tańczyłam. :) Trzeba tylko uważać Z KIM się tańczy. Odradzam z Rosjanami! Oczywiście, Polacy wszędzie, więc i tak prawie cały czas tańczyłam z Polakami. Ojj dobrze było! Tego też nie zapomnę. Teraz pool party. Zorganizowane było 3 razy. Pierwszym razem mi się baardzo podobało! Wiadomo,  trudno się tańczy w basenie, więc trzeba tylko wyczuć rytm haha. :) Mogliśmy pójść też tam obok basenu na scenę potańczyć. Dj to prowadził, animatorzy pomagali i jeszcze ktoś robił zdjęcia. Na szczęście mnie na żadnym nie ma, sprawdziłam, bo są udostępnione na fb. Na drugie pool party nie poszłam i dobrze, bo podobno było słabo. Dobrze wybrałam, idąc na plażę spotkać się z kolegami, których poznałam dzień wcześniej. Na trzecim pool party byłam, ale niezbyt długo. Całkiem dużo ludzi przyszło z innych hoteli, przyjechały nowe kolonie. Ale jakoś średnio mi się podobało i razem z koleżankami zdecydowałyśmy pójść do pokoju. Ogólnie pool party to świetna impreza, ale jak widać nie za każdym razem. Plusem jest też to, że zorganizowali to w basenie należącym do mojego hotelu, więc mogłam wyjść i przebrać się kiedy chciałam. A z balkonu patrzyłam czy impreza się rozkręca, haha. :) Powiem Wam, że szczerze uwielbiam to miejsce. Złote Piaski♥. Nigdy nie zapomnę tego pierwszego pobytu w Bułgarii. Mówię pierwszego, bo za rok tam wracam! Tak bardzo podoba mi się to miejsce. Wszystko jest takie proste, na wszystko się pozwala. Wystarczy trafić na lajtowych opiekunów i masz wymarzone wakacje! Pełen chill out
7 sierpnia wyjechaliśmy. Niestety. Droga powrotna minęła bezproblemowo. Wszystko przemyślałam podczas podróży. Wiele rzeczy sobie poprzypominałam i zdałam sobie sprawę, że opuszczam to miejsce.. ale wracam za rok. Tak łatwo się mnie tam nie pozbędą! Brakowało mi tylko polskiego jedzenia, a tak to do wszystkiego mogłabym się przyzwyczaić, nawet do klimatyzacji, przez ktorą wszyscy są przeziębieni. To były moje najlepsze kolonie. Najlepsi ludzie. Najlepsze miejsce. Jak dla mnie było IDEALNIE. Każdej osobie w moim wieku polecam wakacje w Bułgarii! Trzeba tam choć raz pojechać. 
Bo naprawdę słysząc od innych, że tam byli, będziecie żałować, że sami tam nie pojechaliście! 

*to mówi samo za siebie*


*dużo lepiej wygląda to w nocy..*

 *sklejka:)*

*nasze punkty rozpoznawcze*

*na mieście*

Mam bardzo mało zdjęć, bo nie zabierałyśmy zbyt często aparatu ze sobą. Zapraszam jeszcze tylko na mini sesję nad Morzem Czarnym♥. Wiem, że to bardzo długi post, ale wytrzymajcie do końca!



Zdjęcia specjalnie nie przerabiane :)

CONVERSATION

98 komentarze:

  1. Jak tam cudownie! Super zdjęcia!
    http://505XYZ.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 'magiczne' miejsce! *.*

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać, wszyscy jeździmy w to samo miejsce. Ładnie się rozpisałaś;)
    Mojego posta na ten sam temat znajdziesz tutaj:
    http://mirozja.blog.pl/2014/07/18/golden-sands-in-bulgaria/
    Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo zazdroszczę *o*
    też miałam jechać do Bułgarii, ale nie wypaliło :/
    śliczna jesteś ;3

    zapraszam do mnie, http://choose-poositive-thinking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :**

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha no tak, Bułgaria to mega imprezowe państwo podobno, i to widać po zdjeciach! Chętnie bym tam pojechała, choć najbardziej imprezowy czas już daaawno za mną ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, wcale nie przydługi, fajnie, że wszystko pokazałaś ;) Ja w Bułgarii JESZCZE nie byłam.
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym tam pojechać. Kiedyś nawet miałam prawdę bardzo blisko.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia świetne i równie świetna opowieść. ;) z czasów kolonijnych już wyrosłam, ale do Bułgarii pewnie się wybiorę w przyszłym roku, bo planujemy dłuższy wypad z chłopakiem w tamte rejony, a że w Bułgarii nigdy nie byłam, to na pewno o nią zahaczymy. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia :) Można wywnioskowac, że to bardzo ładny kraj. Pozdrawiam :*

    http://fortunatelytour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie <3

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/ zapraszam na nowości na blogu :))) kolejny nowy post z ostatnimi moimi stylizacjami zapraszam do komentowania kochane

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w zeszłym roku na kolnii w złotych, nawet w twoim hotelu na pool party, jedzenie okropne również u mnie :P Teraz siedzę w słonecznym brzegu i jest milion razy lepiej.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pool Party w dana palace najlepsze! Ja byłam w lipcu ale w hotelu obok " mak'u" w Danie byliśmy gościnnie prawie w każdy dzień! Co prawda jedzienie w bułgari jest ropne u nas była tylko jadalne pizza :D

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian masz szanse Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bułgaria jest magiczna! A Morze Czarne to po prostu bajka! <3
    Piękne zdjęcia, szkoda tylko, że jest ich mało. Może następnym razem uda Ci się zrobić ich więcej :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! widać ze miejsce pełne życia ! *,*

    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę takiego wyjazdu! :)

    mam nadzieję, że zajrzysz do mnie :)
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiego wypadu do Bułgarii, chętnie bym sama pojechała :) A co do nieprzewidywanych przygód, to pewnie i tak było podczas nich fajnie :)

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/veni-vidi-vici.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne wakację <3
    wpadniesz do nas? dopiero zaczęłyśmy ,może wzajemna obserwacja? ja chętnie : *
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam również w tym roku w na koloniach w Bułgarii. Prawdopodobnie mogłyśmy się minąć, bo byłam w terminie od 3-14.08. ! :D Super zdjęcia :)

    www.zuuzuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW bulgaria jest taka piekna! Chyba kiedys tam pojade :) Cudne zdjecia


    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesliczne zdjecia! ;)

    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie długo jadę do Bułgarii :)
    Świetne zdjęcia :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne widoki, piękne zdjęcia... zazdroszczę :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz w tej czarnej sukience :) Zazdroszczę takich wakacji :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Bułgarię, byłam już 3 razy, a mogę jeździć tam co roku <3
    Fajny post, obserwuję :3

    dusiiiak.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  27. super ! jeszcze nie byłam w Bułgarii :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jeszcze nie była ale marze żeby tam pojechać !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, niestety nie miałam okazji jeszcze tam być :(

    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie śliczne zdjęcia,nigdy tam nie byłam:( a szkoda!
    buziaki;*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bułaria jest cudowna :) widać, że dobrze się bawiłaś.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne miejsce i zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. musiało być tam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo *-* już na samym początku notki narobiłaś mim ochoty zeby tam pojechać xd brzmi fajnie ;D

    i śliczne zdjęcia z nad morze *-*

    magdauke.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie byłam w Bułgarii, ale wierzę, że musi być tam świetnie :)
    Bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super że miałaś fajne wakacje. A Bułgaria jest cuudna :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia :) Mogę prosić o poklikanie to dla mnie bardzo ważne :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać, że dobrze się bawiłaś :) Zazdroszczę Bułgarii zawsze chciałam tam pojechać :>
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale tam pięknie! Uwielbiam, gdy woda jest w takim kolorze :3
    zapraszam :)
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale czyta woda *-* Tylko się pluskać :) http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę.
    Na pewno świetnie się bawiłaś :)
    Po zdjęciach widać, że Bułgaria to cudowne miejsce !

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. masz przepiekne wlosy <3
    to super ze pobyt Ci sie udal ;*
    wspomnienia najwazniejsze ! ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawodowe zdjecia i piękne widoki
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    A U MNIE LOOKBOOK !
    Jeśli cię coś zainteresuję, zaobserwuj !

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękna zdjęcia! śliczna jesteś :)
    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu? bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jesli tak to napisz u mnie, a ja zrewanżuje się komentarzem!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę! W końcu nie ma to jak odpoczynek, szczególnie w jakimś pięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wielu moich znajomych było w Bułagrii. Ja jeszcze tam nie byłam, ale na pewno kiedys sie wybiorę. ;3

    OdpowiedzUsuń
  47. Bułgaria... co roku obiecuje sobie że odwiedzę ten kraj jednak co roku zmieniam zdanie i kierunek wyjazdu :) Zazdroszczę udanej pogody i szaleństwa :) Pozdrawiam cieplutko!

    http://arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jej, zgiń! Też chcę tam jechać! :((((((

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, jaka cudowna woda :o

    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. jakie piekne zdjęcia :3
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia ;)

    http://colourful-button.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Na pewno było świetnie! ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia są świetne, szczególnie te dwa basenu :) Nigdy nie byłam w Bułgarii, ale Złote Piaski brzmią fajnie :)

    Zapraszam na nowy wpis o moim pierwszym tatuażu :) byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu :)

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  55. Byłam w tym samym mieście :]
    Pięknie tam
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy nie byłam w Bułgarii, ale z chęcią bym się tam wybrała :)

    Zapraszam na nowy post :)
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przez ten post chce jechać do Bułgari!
    Obserwuję i licze na to samo :)
    http://www.sohunex.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  58. chciałabym tam kiedyś pojechać!

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. znam wszystkie te miejsca a nawet hotel! byłyśy chyba w tym samym czasie?i to w tym samym hotelu! hah!:)))
    u mnie nowy post, zapraszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku, mam nadzieje , ze bd mogla kiedys odwiedzic Bulgarie.Jest tam na pewno slicznie;p
    Zapraszam do mnie na nowy outfit ;p
    Jeśli zaobserwujesz, napisz o tym w komentarzu a ja sie odwdziecze<3;*
    moohox3.blogspot.com
    instagram.com/maciejewskamalgosia

    OdpowiedzUsuń
  61. o jejku <3 zazdroszczę :)
    w wolnej chwili zapraszamy do nas :)
    http://ulkaandjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia i widoki, zazdroszczę :D

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Omg *o* Zazdro z takiego wyjazdu <3 A zdjecia nawet bez obróbki są piękne <3
    ✿ skomentuj post u mnie oraz jak ci się spodoba mój blog to zaobserwuj ✿
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne zdjęcia i wspaniałe widoki. :)

    http://yesdonutelouniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakie cudowne zdjęcia i widoki. Ja być może za rok wybiorę się na taki obóz :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś kliknąć w baner Mart of China na moim blogu? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawy blog. Coś dla mnie :) Mam zamiar zostać na dłużej :)
    Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. JAK PIĘKNIE :D
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/moje-ulubione-cytaty-cz3.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Tam jest pięknie ! Byłam w Bułgarii nie w tym samym mieście co ty ale również było tam przepięknie

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Zazdroszczę wakacji w Bułgarii, ja byłam tylko nam morzem, w Polsce, ale też było sympatycznie. Ważne tylko, by trafić na odpowiednich ludzi :D
    No, i nareszcie spotkałam blogerkę z lubelskiego. Pozdrawiam!

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Moje koleżanki też były na tych koloniach. ;)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Najlepsze wyjazdy to te, na których zapominało się o aparacie :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jejku jak super tam jest, raj, marzy mi się taka kolonia za granicę :) fajnie się czytało, pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie - www.doublexdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie tam jest! Ja jeszcze nie byłam w Bułgarii i po tym wpisie tylko nabrałam chcicy, żeby tam pojechać. :)

    http://polishtagteam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Siema Kika!
    Super post, kiedy następny?
    Gorące pozdrowienia. Bemo :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajny post :)

    Pozdrawiam, http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak pięknie tam *.*
    Śliczne zdjęcia ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna notką. I mówię to z całego serca, bo kto teraz robi takie długaśne notki? O wiele za mało osób. A zdjęcia jeszcze lepsze :)

    http://modna-muffinka.blogspot.com/2014/08/rywalki.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale klimatyczne zdjęcia! Z chęcią bym się tam wybrała!:)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja robiłam zdjęcia! :*
    /kladzix

    OdpowiedzUsuń
  81. Nigdy tam nie byłam, ale teraz bardzo bym chciała :)
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Wyjazdu tylko pozazdrościć ;) swietne zdjecia! zapraszam do siebie było by mi bardzo miło za zadanie pytań do tagu ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  83. zazdroszczę wyjazdu! piękne zdjęcia :)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Pool party! *.* Jak cudownie!
    http://kiproovska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Sliczne zdjecia ♥ szczegolnie zdjecia krajobrazow. Zapraszam do mnie.
    http://alexaspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Jeszcze nie byłam w Bułgarii ale zaciekawiłaś mnie :)
    http://mbartkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. świetne zdjęcia! zazdroszczę takich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Byłam w Bułgarii :) !
    Niektóre miejsca są tam bardzo piękne! :)

    Zapraszam cię na konkurs PowrótDoSzkoły ( na plecak, ołówki i zeszyty DIY )
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2014/08/powrot-do-szkoy-konkurs-plecak-zeszyty.html
    oraz na mojego bloga do komentowania i obserwowania :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. suuper! :) napewno wakacje udane! :)
    pozdrawiam.

    http://paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Patrzac na zdjecia wracają mi wszystkie wspomnienia :) To były wspaniałe wakacje! Byłysmy nawet w tym samym hotelu! Jak tam Twoje wrazenia po pool party? hah

    Zapraszam do mnie : https://blonde-royal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top