"NEW" year, month, week, day...

Nowy rok. 
Tradycyjnie: rozpoczęcie następnego rozdziału, noworoczne postanowienia, cele, plany, marzenia, zmiany. Wszystko nowe. A nowe znaczy teraz nieznane; utożsamiane często z nieprzetartymi szlakami pełnymi potknięć. Dlatego to właśnie boimy się przyszłości, bo jest to coś, co dopiero ma zaistnieć, rozwinąć się, dać się poznać i przerodzić w teraźniejszość, potem już w historię. A to może być tak samo stresujące jak przerażające, rzadziej emocjonujące i wyczekiwane.

Ale dlaczego akurat nowy rok? W końcu dużo jest tych "nowych" rzeczy. Nowy miesiąc, tydzień, dzień. Codziennie możemy się zmieniać na lepsze, planować, utwierdzać się w przekonaniu, że wszystko idzie w dobrym kierunku, poznawać, oswajać, doskonalić. Nie wiem jak Wy, ale ja nie potrzebuję postanawiać sobie czegoś tylko dlatego, że zmienia się ostatnia cyferka w dacie. Czym jest ten nowy początek, o którym się teraz mówi? Dla mnie jest on nieumiejscowiony w czasie i zawsze mogę sobie wybrać taki moment, w którym z zamiarem ulepszenia swojego dotychczasowego życia, po prostu to zrobić - dobrowolnie, bez żadnego nacisku.
Dopowiem tylko, że chcę być w tym roku szczęśliwa. Tak po prostu, bez okazji. Koleżanka, która sama sobie to postanowiła, powiedziała, że to dość banalne, ale prawda jest taka, że dążąc do osiągnięcia pełni szczęścia, po drodze robimy wszystko to, co tak naprawdę chcielibyśmy zrobić i co, teoretycznie, postanowilibyśmy. Może teraz zaintryguje Was moje podejście do tej sprawy? Według mnie postanowienia nie są tym samym czym są cele, choć mają podobny wymiar. Wiem, że po drodze napotkam wiele dziwnych zdarzeń, spotkam na pewno też mnóstwo różnych od siebie osób, będę musiała przejść przez nietypowe sytuacje i właśnie idąc tak, zacznę podejmować decyzje o natychmiastowej realizacji celów, którym mam nadzieję podołam.
zdjęcia z tej samej sesji tutaj: klik

CONVERSATION

68 komentarze:

  1. Śliczna jesteś i masz bardzo ładne włosy *.* spodobał mi się Twój blog i będę tutaj chętnie wpadać :D
    http://weronikaradon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy ja też w tym roku chciałbym być szczęśliwa, nie jest to takie proste bo składa się na to wiele czynników.. Ale myślę że dam radę i Tobie życzę tego samego:))
    Genialne zdjęcia <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie szczęśliwym z pozoru łatwe zadanie :D Ładnie wyglądasz!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Pięknie wyglądasz!! :)
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Do szczęścia trzeba nieustannie dążyć! Szczęśliwego Nowego Roku. Co do zdjęć są serio śliczne, dopracowane :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pcozątku Nowego Roku zawsze czuje taka... pustke ;) no, ale cos sie konczy a cos sie zaczyna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D P.S. Wyglądasz po prostu ZJAWISKOWO!!

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bycie szczęśliwym to pojęcie względne, życzę ci, żeby na drodze nie stanęło ci wiele przeszkód do spełnienia tego postanowienia :D
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny outfit :) Ślicznie wyglądasz :)
    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz ślicznie , cudowne włosy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze sobie stawiać cele :)
    Świetne kolory :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia!
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  13. Happy holidays, Dear. Really enjoy your post
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/01/avon-new-year-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz racje, bez sensu jest zmieniać swoje życie ze względu na zmiane cyfry. Ja nie mam postanowień, a cele. W 2015 spełniałam jakieś tam postawione sobie i mam też zaplanowane kilka na 2016. Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam kilka postanowień, planów i marzeń zobaczymy czy się spełnią :')
    śliczna <3

    pozdrawiam i zapraszam:
    www.pisanepasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog jest mega śliczny. Szczerze ci mówię no zakochałam się w nim. Dziwnie to brzmi... wiem... :D Skomentowalas mój post więc fajnie że Ci się spodobał.
    Obserwuje i czekam na kolejny wpis.

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnie! Nigdy nie jest za późno na zmiany.. :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku chcę być lepsza niż rok temu :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze lubiłam zaczynać coś w środku miesiąca albo roku. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Zdjęcia piękne jak zawsze
    kocham twoje włosy
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym roku chce w końcu zrealizowac moje marzenia! Zrobiłam swoj cele i plany
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz ! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na moim blogu istnieje taki post :)
    Przecudne zdjęcia <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam kilka postanowień na Nowy Rok i mam nadzieję, że zrealizuję większość z nich! Ale masz rację, najważniejsze to być szczęśliwym! Prześliczne zdjęcia :) Zostaję na dłużej!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. płaszczyk śliczny <3

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też chcę być w tym roku szczęśliwa :)
    Kocham Twoje włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne postanowienie, niby takie banalne, ale bardzo ważne! :) Też mam zamiar być szczęśliwa w tym roku ;-) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie, zmiany nie powinny być uzależnione od cyferki w kalendarzu. Zmiany oraz ich chęć powinna wynikać z nas i naszych potrzeb, a nie tego, że... prawie wszyscy coś postanawiają zmienić od Nowego Roku.
    Pięknie wyglądasz, super zdjęcia :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Równiez zamierzam być szczęśliwa w tym roku, to wcale nie banalne postanowienie i Tobie życzę tego samego! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze jest stawiać sobie cele, oczywiście jeśli jesteśmy w stanie je osiagnąć. Dobrze jest także zmieniać się, bo nawet drobne zmiany wpływają na nasze życie pozytywnie, bo te negatywne uczą nas, co też pozytywnie wpływa na nasze życie :D. Być szczęśliwym, niby jeden prosty cel, ale droga do niego dość długa. Życzę ci powodzenia w realizacji celów :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz śliczne włosy ! *-* i bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki, aby udało Ci się jak najczęściej odczuwać szczęście! Ja sama chciałabym postarać się o jak najwięcej szczęścia w tym roku dla siebie!

    Lily Rhosyn

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudowne włosy *-*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny płaszcz! :)
    Trzymam kciuki za Twoje cele.

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post,zgadzam się z tobą.Te zdjęcia są cudne.I masz śliczne włosy.
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  36. Również postawiłam sobie cele na ten rok i mimo wszystkich przeszkód dokonam ich i w to wierzę :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie chcąc być szczęśliwym dążymy zarazem też do tego aby zrealizować wszystkie nasze pragnienia.. Świetny wpis.
    Piękne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja ^^
    Powodzenia w Nowym Roku :)
    littleleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia :D

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny sposób myślenia. Pozwól, że 'zgapię' jak za czasów podstawówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Może to tylko moje zdanie i jestem trochę za stara na takie gadanie, ale uważam, że nowy rok to tylko nowa data i tak naprawdę nic więcej się nie zmienia. Wszystko toczy się dalej, a nowość to po prostu starość w innej wersji.

    whodoes-itcare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz, masz cudowne włosy!
    Ja również w tym roku chciałabym być szczęśliwa, jest to chyba najlepsze ze wszystkich postanowień :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny wpis i niesamowite zdjęcia!
    Oby ten rok był dla Ciebie jednym z najlepszych :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  43. A więc my życzymy Ci kochana tego szczęścia. Pozdrawiamy:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś powiedzieć nam jak dodać tekst przed dodawaniem komentarzy? :) Tak jak jest u Ciebie. Za nic w świecie jakoś nie możemy tego znaleźć!:(

      Usuń
  44. Ale pięknie wyglądasz! :D

    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakochałam się w Twoich włosach *.*

    mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgadzam się! Masz śliczne włósy (:
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  47. Też nie robię żadnych planów ani postanowień na nowy rok - jak będę chciała coś zrobić, zrobię to z dnia na dzień, bez "wpływu" żadnej daty :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Dlatego właśnie nie robię "postanowień noworocznych" ;) Jedyne co planuje z Nowym Rokiem to ciągły rozwój, dalsze ulepszanie siebie i tego co kocham robić! :>
    Śliczne Zdjęcia! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : CROSS THE OCEAN, w którym mowa o przemierzaniu oceanu dla ludzi, czy jest to warte i czy powinniśmy to robić! :>
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/cross-ocean.html <<

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja robię listę postanowień, i mam nadzieje, że je zrealizuje. Świetna sesja :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku*-* Jakie przepiękne zdjęcia! Jesteś bardzo, bardzo ładna. Chciałabym wyglądać tak jak ty! A włosy? Idealne!
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj mnie i daj znać u mnie w komentarzu, a ja odwdzięczę się tym samym :*
    Cieplutko pozdrawiam :*
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia, wygląd bloga, wszystko! *-*
    OBSERWUJEMY!! :)
    ❄Pozdrawiamy, wikwerfashion❄

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja w tym roku wypisałam sobie kilka celi które CHCĘ zrealizować w 2016 i wierzę, że mi się uda. Postanowienia jak dla mnie... mijały się z celem bynajmniej u mnie :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Szczęśliwego Nowego Roku! Ja w tym roku mam już kilka postanowień i mam nadzieję, że je zrealizuję. Piękne zdjęcia! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeju jesteś po prostu przepiękna!:)
    Zostawiam obserwacje od siebie dla ciebie kochana x
    https://helloitspatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. a ka myślę że nowy rok jest świetnym pretekstem do tego żeby coś zmienić masz rację to tylko zmieniająca się cyfra ale czy musimy aż tak racjonalnie podchodzić? cała ta świąteczna a później noworoczna magia na tym właśnie polega żeby coś zmienić coś ulepszyć pogodzić się czy postanowić :)
    masz piękne włosy ogromnie zazdroszczę ! ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. a ka myślę że nowy rok jest świetnym pretekstem do tego żeby coś zmienić masz rację to tylko zmieniająca się cyfra ale czy musimy aż tak racjonalnie podchodzić? cała ta świąteczna a później noworoczna magia na tym właśnie polega żeby coś zmienić coś ulepszyć pogodzić się czy postanowić :)
    masz piękne włosy ogromnie zazdroszczę ! ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam kilka postanowień na ten rok, mam nadzieję, że uda się je zrealizować!
    Ślicznie wyglądasz :)

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. masz piękne włosy ! ;)


    zapraszam :)
    https://www.facebook.com/tenbezimiennyczlowiek

    OdpowiedzUsuń








  61. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top