Although school sucks...

Witam drogich uczniów we wrześniu!
Jak wrażenia po rozpoczęciu roku szkolnego i pierwszym dniu nauki?
U mnie, nie będę ukrywać, w tym roku naprawdę muszę wziąć się za rozszerzenia, matura straszy! Jeśli jednak przez resztę szkolnych dni mam być tak samo padnięta po przyjściu do domu, to ja podziękuję za tak okropne samopoczucie:( Godzina wstawania jest dla mnie wręcz brutalna, może się wydawać, że przesadzam, ale jednak przestawić się będzie bardzo trudno. Ponarzekałabym jeszcze trochę, wy pewnie też. Ale, ku zaskoczeniu większości, szkoła ma tak naprawdę tyle pozytywów w sobie. Na przykład dajmy znajomości, które zwykle właśnie nawiązuje się w tym znienawidzonym przez nas budynku. O oczywistych rzeczach jak edukacja nie wspominam nawet, każdy zna konieczność nabywania wiedzy. Ruszamy z back to school pełną parą, przystosowujemy się, wracamy do rzeczywistości pełnej notatek, nauki, zamieszania. Mówi się, że w nowym tygodniu najgorsze jest pierwsze 5 dni, a potem znowu weekend. To te dwa dni wolnego wykorzystujmy na odpoczynek, a w tygodniu - innej rady nie ma, dajemy dużo od siebie i zapierdzielamy! Nie warto toczyć wojny ze szkołą, ale można wygrywać z czasem wywiązując się z obowiązków. Troszkę motywacji na początek roku szkolnego, jak zawsze będzie dobrze, planujmy, a sobie poradzimy! Życzę wszystkim powodzenia, nie dajcie się!
Jakieś pro tips do szkoły pewnie niedługo się tu pojawią, haha. Dopracowuję też coś i mówię, że fajne rzeczy się szykują, nawet w czasie szkolnym da się super zorganizować!
Nowości z bornprettystore! -10% na kod KAOT10 nadal aktualne, przypominam!
Oba naszyjniki są naprawdę super, ładnie się prezentują, śliczne i świetna jakość:) Okulary mnie troszkę zawiodły, znów nie podpasował mi jednak kształt. Bransoletka lekka przyduża, ale wykonanie na medal. Kolczyki niestety dość trudno się zapina, ale wyglądają efektownie.

CONVERSATION

37 komentarze:

  1. no teraz będzie ciężko ale jakoś sobie damy rady.
    świetne zdjęcia, muszę wejść na bornprettystore. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do szkoły podchodzę pozytywnie. Wiem, że będzie trudno, ale trzeba to zrobić i tyle :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Na razie jestem dobrze nastawiona do szkoły :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrót do szkoły nie jest super, ale tak jak napisałaś dzięki niej osiągamy coś & poznajemy nowych ludzi. Fajna sprawą jest po szkole przejechanie się z koleżanka, aby dotlenić mózg. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, więc nie narzekam, ale Tobie życzę powodzenia we wstawaniu - znam ten ból :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeszcze miesiąc wolnego, ale pewnie szybko zleci :( super kolczyki!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawanie to odwieczny problem, ale poza tym to cieszę się z powrotu do szkoły. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie wkroczyłam w naukę w liceum! Mam nadzieję, że ten rok będzie udany! :)

    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś trzeba dać radę i szukać pozytywów :D, chociaż zgodzę się, że przestawienie z wakacji na rok szkolny (najbardziej chodzi mi tu właśnie o godzinę wstawania) jest dosyć trudne :(. Bardzo ładna biżuteria :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do szkoły podchodzę pozytywnie, ponieważ moim zdaniem nie ma co się źle nastawiać. Napewno damy radę! Śliczne zdjęcia Wyglądasz cudownie. Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać jakiś postów z tipami jak sie zorganizować - ja w tym roku nie wiem czy znajdę czas na oddychanie haha, zapowiada się ciężko, ale jakoś trzeb dać radę :)
    Pozdrawiam! <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wstawanie do szkoły jest najgorsze.. Ja tak samo byłam padnięta już po pierwszym dniu! ;p

    Zapraszam do mnie: FioletowaKanapa , właśnie pojawił się post o breloczkach, zakładkach i bransoletkach z muliny na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szkołę zaczynam dopiero od poniedziałku ;) W tym roku klasa maturalna, więc czeka mnie dużo pracy, ale dam radę, muszę haha!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bransoletka :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra organizacja i ze wszystkim da się radę! :) Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz, też zamówiłam te okulary:)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak ty, nie mogę się przestawić na takie wczesne wstawanie :(

    Zdjecia super!

    http://laurahassak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lekcje od 7 do 16 będą tragiczne, ale jakoś trzeba dać radę :( Ślicznie wyglądasz!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna dziewczyna :))

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzając się z informacją o Tobie w pasku bocznym, jesteś naprawdę sympatyczna osobą, która potrafi dostrzec we wszystkim plusy (w tym przypadku w szkole)
    Ja tak samo wróciłam mega padnięta ze szkoły i tak samo z chęcią bym ponarzekała, ale to i tak nic nie da.
    Z chęcią zostane u Ciebie na dłużej, dlatego że bardzo spodobał mi się Twój luźny sposób pisania no i czekam na te "pro tips'y" od Ciebie, aż muszę zaobserwować haha.
    Buziaki xx
    zazustreet.blogspot.com

    PS Jesteś naprawdę śliczną dziewczyną, masz cudowny uśmiech <3
    A no i poklikałam w linki!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie chodzę do szkoły, więc mam dobrze :D :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy dzień nauki był dla mnie niezbyt przyjemnym zderzeniem z rzeczywistośćia.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też bardzo trudno się przestawić jeśli chodzi o wstawanie, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie się zamienię. Codziennie wstaję o 5 do pracy. :D

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz wiele prawdy w tym co piszesz, nie ma co narzekać na szkołę, bo to właśnie w tym miejscu nawiązujemy nowe znajomości i niektóre z nich starczają na naprawdę długi czas. Warto myśleć o plusach tego miejsca, a nie tylko o samych minusach, bo w ten sposób dalej nie zajdziemy. Świetne zdjęcia i czekam na kolejne posty ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoła wcale nie jest taka zła jak się wydaje. Super zdjęcia! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie już straszą egzaminami, według mnie powinni zacząć uczyć nas czegoś a nie gadać cały czas o testach...Świetnie wyglądasz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie czeka ostatni rok studiów i praca magisterska do napisania ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam jeszcze wakacje :)
    Piękna biżuteria :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze mam problem ze wstawianiem rano ,ale cóż nic na to nie poradzę, mus to mus ;P
    http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/co-sadze-o-parodiach.html
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Adorable post and photo! love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wstaję i 4.50, ale ku zaskoczeniu wstaje mi się bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mogę się rano z łóżka zwlec. Masakra! I mnie też czeka matura, damy radę!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja teraz ostatni rok w gimnazjum i potem do liceum albo technikum. Największy problem będę miała niestety właśnie z wyborem dalszej szkoły. Ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top