Italian apple pie

Witam!
Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o Dniu Mamy!


Dzisiaj mam dla Was bardzo fajny przepis - włoski jabłecznik. Łatwość wykonania polega na tym, że wszystkie składniki łączy się ze sobą i do piekarnika, czyli w sumie przepis banalny, a jaki efektowny!:)
Składniki:
1kg jabłek
1 szklanka orzechów
1 szklanka rodzynek
1/2 szklanki oleju
2 szklanki mąki 
3 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka cynamonu 

Wykonanie:
Jabłka obrać, pokroić w kostkę i wsypać do dużej miski. Dodać obłupane orzechy, rodzynki oraz cynamon, zasypać cukrem i odstawić na jakieś 2 godzinki. Następnie dodać wszystkie pozostałe składniki (mąkę zwykle się daje na samym końcu) i wymieszać. Wylać na brytfankę i piec w temp. 180°C przez około 1 godzinę. I pyszne ciasto jest już gotowe!:)

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. Wygląda świetnie, nigdy nie próbowałam :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto wygląda smakowicie, a jeśli zawiera w sobie cynamon to w ogóle musi być pyszne!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłecznik *0* <3 Nasz ulubiony placek ^^ Twój wygląda genialnie i pysznie :3 Świetny post. Mamy do ciebie wielką prośbę czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Jeśli tak to bardzo dziękujemy http://agssymi.blogspot.com/2016/05/banggood_26.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh wygląda pysznie! Na pewno spróbuję:D

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie! Koniecznie muszę sama spróbować :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi ciastami, chociaż to wygląda bajecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyyycha! Wygląda świetnie i pewnie smakuje tak, jak wygląda :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha muszę kiedyś spróbować zrobić :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zrobiłam się głodna, haha:) świetne zdjęcia!
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż zrobiłam się głodna, haha:) świetne zdjęcia!
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pychota! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pysznie! <3 Może zrobię, ale bez rodzynek bo ich nie lubię :(

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę skorzystać z Twojego przepisu bo to wygląda naprawdę smakowicie *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie, chętnie bym się skusiła na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pysznie wygląda,szkoda tylko,że w składzie ma olej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, na pewno skorzystam z przepisu! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jest to aż tak trudne jak można się spodziewać :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda smakowicie, chyba muszę zrobić:)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda przepysznie!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda świetnie! Na pewno wypróbuję przepis :)

    Zapraszam do siebie :)
    girl-in-blvck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda pysznie, a przepis faktycznie banalny !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę taki jabłecznik, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię bardzo jabłecznik, ale wersja z orzechami i rodzynkami nie dla mnie, wolę standardowe. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiam

    youtube-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego ciasta jeszcze nie jadłam! Wygląda rewelacyjnie :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda pysznie! Chyba jeszcze nie miałam okazji spróbować takiego ciasta. Zapisuję przepis i kiedyś wypróbuję ^^

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda naprawdę dobrze, pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniam, ale mi teraz smaka narobiłaś ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. przepysznie wygląda, chyba spróbuję je zrobić za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm, pyszności! Kadry są rewelacyjne! ♡ Piękny blog! Widać, że prowadzisz go z pasją i miłością! ♡
    Karolina ♡
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam! Wygląda smakowicie <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo apetycznie wygląda .Moja mama często robi coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda pysznie :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz spotykam się z takim ciastem, wygląda przepysznie! Może się na nie skuszę :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz spotykam się z takim ciastem, wygląda przepysznie! Może się na nie skuszę :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top