Miss you, Croatia

Niebywałe jak jedno miejsce może tak bardzo utkwić w pamięci, że chcesz tam wracać, poczuć na nowo tą nutkę ekscytacji, nie przeszkadzałoby Ci już pakowanie i pamiętanie o wszystkich niezbędnych rzeczach, bo wiesz, że czekają Cię najlepsze dni w cudownym miejscu... Myślami cały czas wracam do Chorwacji, do Makarskiej, na plażę, do naszego domku, wszystkich miejsc...Co poradzić? Było c u d o w n i e.

Prawie tydzień w Chorwacji z ukochaną klasą to coś, co już się nie powtórzy. Te dni tam były naprawdę wyjątkowe. Minął już miesiąc, a praktycznie codziennie oglądam zdjęcia, których na szczęście mam mnóstwo. Najlepsi ludzie w pięknym miejscu - kumulacja spełnionego marzenia.
"Choć wzięłam ze sobą aparat, nie znajdziecie na nim dużej ilości zdjęć krajobrazów czy miejsc. Za to widnieją na nich moje ukochane mordki, dzięki którym ta wycieczka i każda następna będą coraz to lepsze. Wszystko tak naprawdę sprowadza się do wielokrotnie powtarzanej sentencji, tej niby banalnej, ale jednak w moim przypadku zawsze prawdziwej: Nie ważne gdzie, ważne z kim. Kocham Was."  klik
-> kawałek wpisu umieszczonego na blogu rok temu dotyczącego także wycieczki klasowej. I co? Okazuje się, że niewiele się zmieniło, choć przyznam, że zdecydowanie lepiej spędzać czas z tymi matfizowymi wariatami w Chorwacji niż w Zakopanym, prawda haha. Jeśteście cudowni. Było cudownie.

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki! :) Cudownie, że była tak udana!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej wycieczki i tego, że ekipa zgrana. Zdjęcia świetne - widać, że spędziliście miło ten czas :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z sentencją, że nieważne gdzie ważne z kim :)
    Świetne zdjęcia!
    Widać, że Wasz klasowy wyjazd się udał :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wycieczka klasowa do Chorwacji! Zazdroszczę ;D Super zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top