New environment was a great decision

Hej!
Tak jak obiecałam, notki pojawiają się już regularnie. Co tam u Was? Jak w szkole? Teraz zwykle to pytanie najczęściej pada w moją stronę. Nauczyciele na szczęście jeszcze tak nie cisną, ale niestety parę dwójek już zdążyłam załapać.. parę piątek też, więc nie jest źle! Co do samej szkoły - myślę, że dokonałam właściwego wyboru. Ludzie w mojej klasie są naprawdę super, wychowawczyni fajna, większość nauczycieli dobrze tłumaczy. Jestem zadowolona, że zmieniłam otoczenie, a z osobami z gimnazjum mam nadal super kontakt, z niektórymi nawet lepszy niż kiedykolwiek. Jeśli się naprawdę chce to można!

Niedawno dostałam kolejną już paczkę z internetowego sklepu Bornprettystore, więc jak się pewnie domyślacie, zapraszam na recenzję! :) Tym razem jestem zawiedziona jedynie tym, że zamawiałam 4 rzeczy, a przyszły jedynie 3. Brakuje jednego kompletu pierścionków. Pomijając ten problem, wszystkie inne rzeczy są śliczne! Wszystko pasuje na mnie idealnie, jest odpowiednio solidnie wykonane, same plusy. Mam dla Was również kod rabatowy na 10% zniżki: KAOT10.
Pokombinowałam trochę z outfitem do tego posta, podoba się?
żakiet - KLIK // crop top - Dressgal // spodnie - Zara

CONVERSATION

48 komentarze:

  1. A kto jest twoją wychowawczynią ( ja też chodzę do Czartorycha tyle , że do gim ) ? ;)
    PS. Śliczne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że kontakty się polepszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Jestes śliczna !! Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne paznokcie, a w pierścionkach się zakochałam.:) Outfit czadowy, taki prosty i z klasą.

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, super pierścionki :*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik) super pierścionki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam jutro pierwsze kartkówki :) pięknie wyglądasz, a pierścionki są świetne :) buziaki :*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz :)
    Śliczny ten naszyjnik i bransoletka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na najnowszego posta
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieję że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria. Ładnie pasuje do takiego eleganckiego zestawienia czerni i bieli.
    Dobrze, że podoba Ci się w nowej szkole. Grunt, to mieć dobre nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, pięknie wyglądasz! :)
    Cudowna biżuteria!
    U mnie w szkole już trochę jest do zrobienia, tu kartkówki, tu jakiś wiersz do nauczenia itp.

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, świetna stylizacja. Dobry wybór co do biżuterii :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja! Pierścionki w kształcie koron są prześliczne, zakochałam się!
    -> http://wiktoriaszymanska.blogspot.com/2015/09/i-dont-want-to-be-sick.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna biżuteria ! I śliczny outfit :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria naprawdę bardo mi się podoba!
    Genialne połączenie marynarki z crop topem <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja, bardzo ładne połączenie żakietu z croop topem ! ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość wygląda świetnie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny outfit. Te pierścionki są urzekające!
    Zapraszam do poczytania, komentowania i obserwacji :) LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne pierścionki! Naszyjniki nie mój gust, ale sądzę, że będą do ciebie pasować :) Świetny outfit!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam na szczescie jeszze troche wolnego ;) fajnie wygladasz :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sklep ma genialną biżuterię. Śliczna stylizacja ;)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pierscionki *.* słodkieee ! <3
    zapraszam :) http://saramarria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :) Zamówiłaś śliczne rzeczy, poklikane :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja:) co ja bym dała żeby tak wyglądać i mieć tak zgrabną figurę :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdobyłam szóstkę z recytacji i jestem bardzo z tego powodu szczęśliwa, strasznie długo uczyłam się tego wiersza, doszedł jeszcze stres mówienia go przed całą klasą :D Przecudowna biżuteria, jednak ja mam tak, że szybko gubię takie malutkie rzeczy :D Poklikałam!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że Ci się układa :D
    Ale mają ładne pierścionki *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o mój wybór szkoły to również jestem bardzo zadowolona
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękna biżuteria! Jeśli chodzi o szkołę, to u mnie już "cisną" :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz piękny szczupły brzuszek :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Biżuteria naprawdę śliczna :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja, szczególnie buciki! :)
    mystyllleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! :)
    Przepiękna biżuteria!


    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo śliczne zdjęcia! Aż chce się dalej oglądać :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja i biżuteria!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia, ja jak na razie dobrze, oprócz 1, ale jak dobrze napiszę coś podobnego to będzie się liczyła ta lepsza ocena

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post i cudne pierścionki! c:
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja jest swietna! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie, że cieszysz się z szkoły. Ja też jestem zadowolona z wyboru szkoły. Śliczne zdjęcia i stylizacja.
    Śliczne rzeczy dostałaś. Mogłabyś u mnie poklikać w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i chętnie się odwdzięczę.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/2015/09/powrot-do-szkoy-paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja teraz jestem w nowej szkole i też jestem zachwycona. Powodzenia! :)

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również poszłam teraz do nowej szkoły, choć mój zachwyt nie jest na pewno taki jak Twój ;)
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna biżuteria, cudownie wyglądasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękności! :*
    olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Elegancka młoda Dama.

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top