Easy recipe for cake with apples

Hej!
Jak tam u Was? Bo u mnie nadal bardzo dobrze, haha i mega się cieszę, że ten nastrój się u mnie utrzymuje. Jedyne co ostatnio mnie irytuje to to, że na dworze tak szybko robi się ciemno, a noc nadchodzi jeszcze szybciej i bardziej niespodziewanie. Co się z tym wiąże to to, że zdjęcia wychodzą niestety gorsze, a czas by je zrobić łatwo ucieka, bo nie jestem w stanie fotografować porankami, nie mówiąc już o tym jak brzydko potrafi być po szkole. :( 


Dzisiaj mam dla Was kolejny przepis, który, obok przepisu na zebrę (klik) i muffinki, jest jednym z moich ulubionych. Może dlatego, że jest taki prosty, haha. Placek ten jest naprawdę smaczny! Uwiarygodnię to tym, że w moim domu magicznie zniknął cały po jednym dniu. :D Jeśli w Waszych szkołach też rozdają za darmo jabłka to nic innego Wam nie pozostaje jak zebrać się w sobie, pójść do kuchni i stosując się do moich rad, zacząć piec!
SKŁADNIKI:
4 jajka
1 szklanka cukru
2 szklanki mąki
3/4 szklanki oleju
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
1 płaska łyżeczka sody
cukier wanilinowy
2 łyżki kakao
1/2 łyżeczki cynamonu
3 lub 4 jabłka

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Oddzielić białka od żółtek. Ubić białka na sztywną pianę, następnie dodać żółtka i utrzeć wszystko z cukrem. Następnie dodać wszystkie składniki, ciągle miksując(olej, proszek do pieczenia, sodę, cukier wanilinowy, kakao, cynamon). Najlepiej mąkę wmieszać ręcznie dopiero na końcu. 
Jabłka obrać i pokroić w kostkę. 
Ich ilość zależy od własnych upodobań, mi na przykład bardziej pasuje, gdy całe ciasto jest nimi "zapchane", jednakże w oryginale podane były 3 jabłka. Wmieszać je w przygotowaną masę łyżką. Przełożyć na blachę i piec w 180°C przez 60 minut. 
Jak widzicie, ciasto jest naprawdę proste w przygotowaniu. 
Ja znam je pod nazwą "Salceson". Nie potrafię jednak wyjaśnić skąd się takowa nazwa wzięła, haha. Doczytałam w internecie, że znane jest też jako "placek amerykański". Miękkie, puszyste, wilgotne, polecam każdemu!

CONVERSATION

70 komentarze:

  1. Nie mam talentu kucharskiego, ale od czegoś trzeba zacząć :)
    poleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym coś takiego zjadła :))

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znasz go pod nazwą salceson z tego prostego względu, że jego wnętrze właśnie salceson przypomina:D

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie :D moja mama właśnie często piecze coś z jabłkami :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba będzie wypróbować :) pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. http://nieidealniblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda smakowicie :). Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jem narazie slodczy ani ciast, ale z checia w przyszlosci takie zrobie bo wyglada na smaczne :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też strasznie irytuje, że na dworze robi sie tak szybko ciemno :/
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę gdy robi się tak szybko ciemno na dworze :/
    Przepysznie wygląda! :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda całkiem pysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda, gdybym nie był uczulony na kakao chętnie bym spróbował ;)
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda pysznie :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, wygląda wyśmienicie. Chętnie spróbuję wykonać ten przepis :)

    ALL-PASTEL-WORLD.BLOGSPOT.COM ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda, ładne zdjęcia, jakiego obiektywu używasz? :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To serio niesamowity zbieg okoliczności, bo moja mama zrobiła dokladnie to ciasto w niedziele:) hahah

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super ciasto musze wyprobować ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też denerwuje to, że nie mogę zrobić porządnych zdjęć po szkole. Ciasto czekoladowe- to coś dla mnie hah!
    BOX OF FASHION-klikniesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Smakowicie wygląda, z chęcią wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No szkoda że robi się tak wcześnie ciemno bo mało rzeczy da się zrobić. Muszę spróbować przepisu :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglada naprawdę pysznie:)
    Tez irytuje mnie fakt, że tak szybko robi sie ciemno :(

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. a mi to cus nawet wyszło
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojj musiałam dodać ten przepis do zakładek, bo jestem wielką fanką wszelakich wypieków z udziałem jabłek *.* Coś czuję, że już niedługo u mnie w domu zagości to ciasto :3 Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę dzisiaj próbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same słodkości, a przecież miałam sie zdrowie odżywiać? Dlaczego mi to robisz? Chociaż moja mama pewnie sie ucieszy z nowego przepisu :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo świetny przepis! Bardzo lubię ten placek!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : WHAT TO DO WHEN WE MAKE MISTAKE, w którym o tym jak naprawić błąd, a także jak zachować się po popełnieniu jego!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/11/what-to-do-when-we-make-mistake.html <<

    OdpowiedzUsuń
  27. Mniam! Od razu nabrałam ochotę na takie ciasto! Na pewno spróbuję :D

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szukałam czegoś szybkiego, zeby jutro zrobić - jak widac znalazłam!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. upiekę takie ciasto na urodziny super pomysł
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety nie nadaję się do pieczenia, ale moja babcia robi tego typu placki ,które są przepyszne! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pysznie ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pyszności! Chętnie coś takiego przygotuję :)
    |BE-MY-STRENGTH|

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, uwielbiam proste przepisy, na pewno go wykonam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wygląda pysznie :) aż smaka mi narobiłaś na takie ciacho ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku wygląda przepysznie. Koniecznie muszę wypróbować przepis.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  36. na pewno wypróbuję, wygląda smakowicie *-*
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Mmm *.* Uwielbiam to ciasto! Bardzo często je jadłam, będąc dzieckiem. Można powiedzieć, że to jeden ze smaków mojego dzieciństwa. Mega Ci dziękuję za to, że mi o nim przypomniałaś! Muszę je kiedyś zrobić :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za ciastami z owocami, ale dobrze, że podałas odnosnik do przepisu zebra, bo z niego z przyjemnoscią skorzysttam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. pycha :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. moja mama nazywa to ciasto "salcesonem" albo "murzynkiem" :D
    zawsze jak je upiecze, to bijemy się z bratem o ostatnie kawałki :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda pyyysznie ♥ Aż sama mam ochotę zrobić!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale pyszności <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda naprawdę smacznie :3 Też mam ten problem, że za szybko robi się ciemno i nie mam czasu na zdjęcia :/
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super ciacho :) i nie jest trudne do zrobienia. Ja też muszę robić zdjęcia z rana!
    chociaż nawet z rana potrafi być u mnie bardzo ciemno :(
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda przepysznie! Uwielbiam ciasa kakaowe, szkoda, że nie ma plewy :D
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Mniam, wygląda przepysznie, z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mmm... wygląda przepysznie. Kocham wszystkie ciasta!
    Dzisiaj zabieram się z tatą za robienie szarlotki! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale pyszności! Jutro biorę się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pysznie wygląda, kocham różne ciasta :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super przepis. Mnie także irytuje pogoda, która wszystko uniemożliwia :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mniammm, ale mi smaka narobiłaś! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  52. wooooo jaka jesteś piękna :O

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam depresję jesienną przez to szybkie robienie się ciemno. Szkoła , spacer nauka i do spania! :( Ale dzisiaj padał deszcz juho!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląda pysznie :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię takie proste a efektowne przepisy. Mój ulubiony to https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-babeczki-czekoladowe/ Robię te babeczki kiedy mam ochotę na coś słodkiego i niewiele czasu. Moje dzieciaki je uwielbiają i zajadają je jeszcze ciepłe. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top