3 years of my blogging adventure


To cudowne uczucie, gdy zdajesz sobie sprawę, że robisz coś już tak długo, mimo tych wszystkich wzlotów i upadków, że weszło ci to w nawyk, a nadal tak bardzo cieszy jak na samym początku. :') 21 luty to dla mnie pamiętna data. Śmiesznym i dziwnym wyznacznikiem jest ten czas... Jejku no, FTM w tym tygodniu obchodziło już TRZECI ROK swojego istnienia!


Sama jakoś dziwię się, no nie do końca potrafię odczuć, że tak szybko leci ta moja blogowa przygoda. Akurat w tej kwesti słomiany (hehe) zapał zupełnie mnie nie obowiązuje. Jestem z siebie dumna, że tak wytrwale próbuję się doskonalić w pisaniu, fotografowaniu, pozowaniu i organizowaniu. Już od początku mimowolnie, pod przykrywką nowej zajawki, wiązałam z tym jakieś, jeszcze wtedy bardzo niekonkretne i niekiedy głupie, nadzieje aż w końcu przerodziły się w nowe, oby odpowiednie plany naprowadzając na właściwy kierunek. Nie jest idealnie, nie zawsze było prosto coś tu przekazać, ale jeśli mam by szczera, jestem ogromnie szczęśliwa, że ta stronka powstała, pozwoliła mi się rozwijać i dała coś po prostu wyjątkowego. Ta pasja nadała niemały sens paru działaniom i oby trwała jak najdłużej. Może kiedyś mój podpis nie będzie tylko tutaj, ale też pod wieloma artykułami... a wtedy opowiem gdzie miały miejsce początki. Mam nadzieję!  Dziękuję Wam za czytanie, oglądanie, wspieranie
Kika z FTM


sukienka - KLK 

CONVERSATION

37 komentarze:

  1. Mega zdjęcia!:)
    Gratuluję 3 lat i oby tych lat było jak najwięcej, powodzenia!

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, gratuluję 3 lat no i oczywiście życzę kolejnych :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy lata... jestem pod wrażeniem. Oby ta pasja trwała jak najdłużej. Bardzo podobają mi się zdjęcia, są świetne. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, życzę dalszych sukcesów i rozwoju bloga.
    Sesja niesamowita, cudowny klimat i ta sukienka, która skradła moje serce :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już 3 lata. Gratuluję blogowych sukcesów! Śliczne zdjęcia :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka i idealny makijaż <3
    Życzę następnych latek na blogu ;*
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina gratulacje! Bardzo się cieszę, że się nie poddajesz i dalej trwasz w swojej pasji! Pamiętam, jak cieszyłaś się kiedy dostałaś lustrzankę - to było chyba na gwiazdkę? Albo kiedy razem byłyśmy w FAMFY. Rozwijaj się dalej i mam nadzieję, że za kolejny rok będę mogła przeczytać podobny post!
    Pięknie wyglądasz. Do twarzy ci z kapeluszem i mocniejszą pomadką :)

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że to już trzy lata! Nie pozostaje nic innego jak gratulować sukcesu i życzyć wytrwałości!! Powodzenia, trzymaj tak dalej, bo uwielbiam Twojego bloga :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 lata to dużo czasu, życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga,a sukienka świetna

    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zycze Ci, żeby każdy kolejny rok na blogu był dla Ciebie super przygodą i żebyś nie przestała się rozwijać

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy:D
    Piękna stylizacja;)
    Pozdrawiam!
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat na blogu pełnych sukcesów! Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości, mój blog ostatnio obchodził 2 lata, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kochana! Oby tak dalej!

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję takiej wytrwałości! Ślicznie wyglądasz!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 lata.. Nic tylko pogratulować takiej wytrwałości! :)

    http://bonjourmegg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych zdjęciach 😍😍😍
    Zapraszam do mnie :) http://kochamjesc98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz,śliczna sukienka !! I gratulacje,3 lata to już troszkę czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje 3 lat! Cudnie wyglądasz kochana :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, trzy lata to już sporo. Masz bardzo fajnego bloga i życzę ci ja najwięcej sukcesów :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję minionych i powodzenia oraz wytrwałości na kolejne lata życzę.
    A sama stylizacja - fiu, fiu ... :-) Odważne (ze względu na warunki zewnętrzne) i bardzo atrakcyjne - z męskiego punktu widzenia :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do poklikania
    http://pranieczyszczenie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje tych trzech lat! :)
    Bądź z siebie dumna i rozwijaj się dalej robiąc to co kochasz z uśmiechem! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę po kilkuletniej przerwie. Mam nadzieję, że po trzech latach też będę miała takie osiągnięcia, pozdrawiam :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetne zdjęcia! :)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wytrwałości i sukcesów jakie udało ci się osiągnąć. Cudowne zdjęcia. Jesteś przepiękna!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz <3 gratuluję i wytrwałości, ja mam swój pierwszy roczek 10 :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Congratulations! You look stunning!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Love your look and style
    I share your blog
    https://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/feel-these-moments.html

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  30. ale piękna sukienka i bukiet !!!
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz przecudownie! <3

    Będzie mi mega miło, jeśli zajrzysz na mojego bloga i zostawisz jakiś ślad po sobie w postaci komentarza lub obserwacji <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    OdpowiedzUsuń








  34. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top