Just enjoy!

Jest ciągle coraz lepiej, coraz cieplej, pierwsze widoczne zmiany i przygotowania do wiosny już następują!:)
W końcu wyciągnęłam rower, za 2 tygodnie rozpoczynamy nowy sezon w lidze, za miesiąc ruszam z bieganiem i na dodatek każdy następny dzień przybliża mnie do upragnionej wycieczki do Chorwacji z najlepszą klasą, jaką kiedykolwiek miałam :') A potem znów dużo dni wolnych od szkoły! Zapowiada się tak cudownie, a dziwnym trafem nie odechciewa się nawet tego, co jest teraz. Fajnie? Bardzo.

Chyba tak powinno być. Nawet powinno się odnosić do jakiegoś przyszłego punktu w czasie, by mieć po prostu co wyczekiwać; by w chwilach załamania uświadamiać sobie, że czeka na nas coś wspaniałego. Codzienność. Nie ma dnia, w którym nie działoby się zupełnie nic. W naszej codzienności może dopaść nas rutyna, może władzę obrać monotonia, a my czuć się możemy wyjątkowo znudzeni czy zestresowani, źli czy smutni. Stop. To my mamy kontrolę nad tym co się dzieje. Naprawdę, zaufajcie sobie, decydujcie za siebie i przyjmujcie wszystko na klatę (piłkarka, nie dziwcie się). Jeszcze raz - codzienność. Od nas zależy jak ona wygląda, czy się zmienia czy gotowi na nowe wyzwania podejmujemy się niekiedy dziwnych czynów, śmiesznych czy czasem żałosnych. Ale tak to właśnie jest, życia nie przewidzisz a próbować możesz cały czas. Może być pięknie, gdy czujesz się pięknie. Zdobywając wykorzystujesz. A każdy następny dzień powinieneś kończyć dziękując za to wszystko co Cię spotkało, zasypiać z uśmiechem na ustach i tak samo rano wstawać - co może być baaaardzo trudne, ale serio, do zrobienia! A więc, czy czekamy na te zaplanowane ważniejsze momenty w życiu? Ależ oczywiście! Z tym jednak, że codziennie też czekają nas nowe doświadczenia, mniej lub bardziej ekscytujące. Oj, ciesz się po prostu dniem
Wychodzimy wszyscy naprzeciw i rzucamy wyzwanie tej głupocie znudzenia! Wiosenna aura powinna nam w tym pomóc. Mamy po kilkanaście lat, a narzekamy na takie bzdury. Nie zawsze się układa, no racja, ale po cholerę eksponować jakąś zawiść czy smutek, kiedy można z łatwością doszukać się przyjemności w tej naszej urojonej "beznadziejności"?
Włącz ulubioną muzykę i wytańcz negatywne emocje. Nie, to nie przenośnia.

bluzka - klik // naszyjnik - klik 

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Wow!
    Ale cudowne fotki ♥
    Jesteś taka piękna!
    Bluza jest genialna, ten nadruk tęczy daje świetny efekt!
    Poklikane :D
    Pozdrawiam, miłego dnia
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Często łapię doła i analizuję niepotrzebnie wiele rzeczy. Wtedy wszystko wydaje się przygnębiające...
    Mam nadzieję, że wkrótce wiosna zmieni moje nastawienie i zacznę myśleć pozytywnie :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!! Pierwszym mnie oczarowałaś <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie wyciągnąć rower, piękne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, jesteś prześliczna!

    chrominskawiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sesja. ;) Masz rację, złe emocje trzeba wytańczyć albo spalić na siłowni! ;D
    Wspaniałego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zdjęcia! I mega pozytywny post, wyszedł Ci bardzo fajnie i naprawdę zachęca do działania i cieszenia się z życia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimat zdjęć jest niesamowity.

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia!! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wycieczki ! Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co marnować czasu na użalanie się nad sobą, lepiej po prostu cieszyć się dniem, wyglądasz świetnie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem powinniśmy raz na jakiś czas, wyjść z domu, założyć słuchawki w uszy i iść przed siebie.. pozbyć się negatywnych emocji, a nawet się wykrzyczeć... to pomaga, naprawdę ;) super zdjęcia!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tak czasami robie, ze wychodze ze sluchawkami i mysle! rowniez uwazam, ze nie warto sie uzalac, trzeba sie cieszyc kazda chwila, byle do przodu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem trzeba odciąć się od obowiązków i pomyśleć tylko o sobie :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, wyglądasz świetnie! :)
    Zapraszam na mojego bloga! :) lovipauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnie zdjęcie to moje ulubiona <3
    jesteś piękną kobietą :)
    OBSERWUJĘ <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię wyznaczać sobie jakieś wydarzenie, na które czekam - od razu dni lepiej mijają! Świetne zdjęcia♥

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami tak mam, że za bardzo przejmuje się niektórymi sprawami i jestem bardzo przygnębiona, ale jakoś sobie z tym radzę.
    Super zdjęcia :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i bardzo spodobało mi się w jaki sposób go prowadzisz. Czuję, że zostanę z tobą na dłużej :) Śliczne zdjęcia :*
    https://juliasliwienska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz czeka mnie bardzo dużo nauki, przede wszystkim ze względu na egzaminy, ale staram się myśleć pozytywnie! Również nie mogę się doczekać mojego wyjazdu do Hiszpanii i już tylko odliczam dni. Ciężko cieszyć się codziennością, kiedy w głowie ma się mnóstwo obowiązków, ale myślę, że nie jest to jakąś tragedią, trzeba chwytać dzień! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your look, very spring, fresh and fantastic, super style

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top