The first of February

Witam!
O proszę, pierwsze powitanie na blogu jako pełnoletnia osoba!

No dooobra, macie mnie - dużo z obecności tego faktu się nie zmieniło, haha. Nadal wiek to tylko liczba, nawet taka jak ta, na którą niektórzy czekają z utęsknieniem lub właśnie odwrotnie - chcieliby zatrzymać czas, a najlepiej to jeszcze się cofnąć. Odpowiedzialność, pełnoletność, dorosłość.. to brzmi jak mocno nieśmieszy żart w moim wypadku. W sumie nadal nie czuję tego, że stuknęła mi ta osiemnastka. :D Jednak tak się przyjęło, że jest już to jakieś większe wydarzenie, więc i ja już tak cicho, po kryjomu odliczałam. Wielkiego wow nie było:( Myślę, że dorosłość odczuję dopiero gdy skończę liceum, a narazie.. Życzcie mi powodzenia w zdawaniu prawka, dalszym edukowaniu się i rozwijaniu talentów. W sumie mam prawie wszystko co bym chciała. Wydaje mi się, że jestem szczęsliwa. Tak, jestem szczęśliwa. :)
sukienka - KLIK 

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Mnie osiemnastka czeka 23 marca, czekam z niecierpliwością! Świetne zdjęcia :)

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sesja jest niesamowita! Przepiękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się Twoja sukienka i dobrane do niej dodatki. Mi 18-stka wskoczyła już parę lat temu, ale nadal nie czuję tej dorosłości. Sądzę, że jak się z domu wyprowadzę i zamiast studiować, zacznę pracować, to wtedy poczuję co to znaczy dorosłość. Powodzenia w zdawaniu prawka! :)

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja! Mam nadzieję, że uda Ci się z tym prawkiem :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją 18-stkę mam 17 kwietnia i w sumie nie zamierzam robić z tego wielkiego halo. Nie planuję robić wielkiej imprezy, jedynie dla rodziny a resztę pieniędzy myślę że przeznaczę na wakacje z moim chłopakiem :)
    Piękne zdjęcia ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiek :) Ja swoją osiemnastkę miałam już jakiś czas temu. Pamiętam że zawsze nie mogłam się jej doczekać. Jako nastolatka wyobrażałam sobie wiele, co niby wydarzyć się może w pełnoletności. Zmieniło się dużo owszem, musze pracować, płacić składki i rachunki, martwić sie wiecej, nie mam wakacji a i najważniejsze, na legalu kupuję fajki. Cudowne zdjecia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) chociaż w sumie już od samego patrzenia na nie robi się zimno ;) masz prześliczne włosy *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z zdaniem prawka i w całym teraz już dorosłym życiu, samych sukcesów :)
    Bardzo ładne zdjęcia !
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sweet smile you have :)

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z prawkiem :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na swoją osiemnastkę jeszcze muszę trochę poczekać i zdecydowanie najbardziej cieszy mnie możliwość zdania egzaminu na prawo jazdy. Trzymam za Ciebie kciuki! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się kapelusz ;) poluję na taki, ale dopiero na lato ;D

    zapraszam: http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero za 2 lata będę miała swoje 18-ste urodziny. Powodzenia z prawkiem! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na outfit 👌 bardzo inspirujący.
    Zapraszam na bloga, którego prowadzę z przyjaciolką ❤ http://welcome-mk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz w kapeluszu i cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego na tą 'nową drogę w życiu' haha! Ślicznie wyglądasz, bardzo fajnie, że czujesz się szczęśliwa i oby tak było zawsze!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam ten klimat ;) Bo tak naprawdę dniem 18. urodzin zmieniamy w życiu wiele, jednak są to bardziej zewnęrzne rzeczy (dowód, prawo jazdy, możliwość głosowania...). Ale jeśli chodzi o wewnętrzne uczucia, nie stajemy się inną osobą. Mam nadzieję, że ten dzień spędziłaś wyjątkowo, bo co, jak co, ale jest co świętować ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, ja 18 mam dopiero za 2 lata :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niedawno obchodziłam 18ste a zaraz 19będzie..ten czas tak leci .. a 18stka chyba najszybciej bo co chwile czyjeś urodziny :) sukienka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostane tu na dłużej -obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że jesteś szczęśliwa! Masz rację, dorosłość zacznie się po skończeniu szkoły ;). Super stylizacja! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooch pamiętam jak odliczałam dni do tego 'wow wow święta' i jedyne co czułam w tym dniu to radość, ale nie dla tego, że stałam się 'dorosła', ale dlatego, że świętowałam z rodziną i przyjaciółmi. Dorosłość u mnie tam naprawdę zaczęła się w momencie wyprowadzki na drugi koniec polski na studia. Ale póki co jest fajnie, więc początki dorosłości nie takie złe jak je malują :D
    Bardzo ładne zdjęcia - masz śliczny uśmiech :)
    A z okazji urodzin nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia w zdawaniu prawka, dalszym edukowaniu się i rozwijaniu talentów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w kwietniu będę obchodzić swoją 19. Wszystkiego najlepszego kochana <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też sądzę, że osiemnastka to taka dziwna, bardzo mocno zaznaczona granica, ale w sumie po jej przekroczeniu nic się nie zmienia hahah.


    http://myaa-myaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful look! Great shots!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyglądasz.Z pewnością będę tu bardzo często zaglądać ! :))

    OdpowiedzUsuń








  28. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top