The first of February

Witam!
O proszę, pierwsze powitanie na blogu jako pełnoletnia osoba!

No dooobra, macie mnie - dużo z obecności tego faktu się nie zmieniło, haha. Nadal wiek to tylko liczba, nawet taka jak ta, na którą niektórzy czekają z utęsknieniem lub właśnie odwrotnie - chcieliby zatrzymać czas, a najlepiej to jeszcze się cofnąć. Odpowiedzialność, pełnoletność, dorosłość.. to brzmi jak mocno nieśmieszy żart w moim wypadku. W sumie nadal nie czuję tego, że stuknęła mi ta osiemnastka. :D Jednak tak się przyjęło, że jest już to jakieś większe wydarzenie, więc i ja już tak cicho, po kryjomu odliczałam. Wielkiego wow nie było:( Myślę, że dorosłość odczuję dopiero gdy skończę liceum, a narazie.. Życzcie mi powodzenia w zdawaniu prawka, dalszym edukowaniu się i rozwijaniu talentów. W sumie mam prawie wszystko co bym chciała. Wydaje mi się, że jestem szczęsliwa. Tak, jestem szczęśliwa. :)
sukienka - KLIK 

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Mnie osiemnastka czeka 23 marca, czekam z niecierpliwością! Świetne zdjęcia :)

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sesja jest niesamowita! Przepiękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się Twoja sukienka i dobrane do niej dodatki. Mi 18-stka wskoczyła już parę lat temu, ale nadal nie czuję tej dorosłości. Sądzę, że jak się z domu wyprowadzę i zamiast studiować, zacznę pracować, to wtedy poczuję co to znaczy dorosłość. Powodzenia w zdawaniu prawka! :)

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja! Mam nadzieję, że uda Ci się z tym prawkiem :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją 18-stkę mam 17 kwietnia i w sumie nie zamierzam robić z tego wielkiego halo. Nie planuję robić wielkiej imprezy, jedynie dla rodziny a resztę pieniędzy myślę że przeznaczę na wakacje z moim chłopakiem :)
    Piękne zdjęcia ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiek :) Ja swoją osiemnastkę miałam już jakiś czas temu. Pamiętam że zawsze nie mogłam się jej doczekać. Jako nastolatka wyobrażałam sobie wiele, co niby wydarzyć się może w pełnoletności. Zmieniło się dużo owszem, musze pracować, płacić składki i rachunki, martwić sie wiecej, nie mam wakacji a i najważniejsze, na legalu kupuję fajki. Cudowne zdjecia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) chociaż w sumie już od samego patrzenia na nie robi się zimno ;) masz prześliczne włosy *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z zdaniem prawka i w całym teraz już dorosłym życiu, samych sukcesów :)
    Bardzo ładne zdjęcia !
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sweet smile you have :)

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z prawkiem :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na swoją osiemnastkę jeszcze muszę trochę poczekać i zdecydowanie najbardziej cieszy mnie możliwość zdania egzaminu na prawo jazdy. Trzymam za Ciebie kciuki! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się kapelusz ;) poluję na taki, ale dopiero na lato ;D

    zapraszam: http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero za 2 lata będę miała swoje 18-ste urodziny. Powodzenia z prawkiem! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na outfit 👌 bardzo inspirujący.
    Zapraszam na bloga, którego prowadzę z przyjaciolką ❤ http://welcome-mk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz w kapeluszu i cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego na tą 'nową drogę w życiu' haha! Ślicznie wyglądasz, bardzo fajnie, że czujesz się szczęśliwa i oby tak było zawsze!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam ten klimat ;) Bo tak naprawdę dniem 18. urodzin zmieniamy w życiu wiele, jednak są to bardziej zewnęrzne rzeczy (dowód, prawo jazdy, możliwość głosowania...). Ale jeśli chodzi o wewnętrzne uczucia, nie stajemy się inną osobą. Mam nadzieję, że ten dzień spędziłaś wyjątkowo, bo co, jak co, ale jest co świętować ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, ja 18 mam dopiero za 2 lata :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice dress! You look so pretty!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niedawno obchodziłam 18ste a zaraz 19będzie..ten czas tak leci .. a 18stka chyba najszybciej bo co chwile czyjeś urodziny :) sukienka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostane tu na dłużej -obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że jesteś szczęśliwa! Masz rację, dorosłość zacznie się po skończeniu szkoły ;). Super stylizacja! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooch pamiętam jak odliczałam dni do tego 'wow wow święta' i jedyne co czułam w tym dniu to radość, ale nie dla tego, że stałam się 'dorosła', ale dlatego, że świętowałam z rodziną i przyjaciółmi. Dorosłość u mnie tam naprawdę zaczęła się w momencie wyprowadzki na drugi koniec polski na studia. Ale póki co jest fajnie, więc początki dorosłości nie takie złe jak je malują :D
    Bardzo ładne zdjęcia - masz śliczny uśmiech :)
    A z okazji urodzin nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia w zdawaniu prawka, dalszym edukowaniu się i rozwijaniu talentów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w kwietniu będę obchodzić swoją 19. Wszystkiego najlepszego kochana <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też sądzę, że osiemnastka to taka dziwna, bardzo mocno zaznaczona granica, ale w sumie po jej przekroczeniu nic się nie zmienia hahah.


    http://myaa-myaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful look! Great shots!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądasz.Z pewnością będę tu bardzo często zaglądać ! :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Za miłe komentarze się odwdzięczam :3
♥ Wysyłajcie linki do swoich blogów, zawsze wchodzę :))

- Jeśli skomentowałam Wasz post, to znaczy, że go przeczytałam i mi się podobał :)

Back
to top